Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Uzņēmuma raksturojums', 1.
  • Konspekts 'Uzņēmuma raksturojums', 2.
  • Konspekts 'Uzņēmuma raksturojums', 3.
  • Konspekts 'Uzņēmuma raksturojums', 4.
  • Konspekts 'Uzņēmuma raksturojums', 5.
  • Konspekts 'Uzņēmuma raksturojums', 6.
  • Konspekts 'Uzņēmuma raksturojums', 7.
  • Konspekts 'Uzņēmuma raksturojums', 8.
  • Konspekts 'Uzņēmuma raksturojums', 9.
  • Konspekts 'Uzņēmuma raksturojums', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Uzņēmuma apraksts    3
  Konkurenti    3
  Patērētāju raksturojums    3
  Stratēģija    3
  Pieprasījuma stratēģija    3
  Piedāvājuma stratēģija    4
  Produkts    4
  Produktu matrica    5
  Produkta MIX    6
  Produkta dzīves cikls    6
  Zīmola apraksts    7
  Cena    7
  Produkta matrica pēc cenas un kvalitātes    9
  Vieta    9
  Virzīšana    9
  Kooperatīvā identitāte    10
Darba fragmentsAizvērt

Virzīšana.
Katru mēnesi tiek veidota avīze, kurā ir atlaides uz noteiktām precēm – atlaides ejošākajām tā brīža precēm, kā arī pievilcīgas cenas jaunajām precēm, kuras parādījušās tirgū.
Tiek piedāvāta garantija pluss, kura klientiem ļauj iegādāties pa noteiktu summu papildus 2 gadu garantiju savai izvēlētai preces, kas sniegs nevis 2 gadu bezmaksas apkalpošanas servisu, kas ir pēc likuma, katrai elektroprecei, bet gan 4 gadu bezmaksas apkalpošanas servisu, sadzīves precēm 3 gadus bezmaksas apkalpošanas servisu.
Piedāvā arī atlaides patstāvīgajiem klientiem un tirdzniecības centra darbiniekiem, atlaides lielums atkarīgs no izvēlētās preces un iepirkuma summas.
Tiek piedāvāta piegāde Rīgā – 10 Ls, Rīgas rajonā 25 Ls, bet ja tiek pirkta prece, kuras summa ir augstāka par 500 Ls, piegāde ir bezmaksas.
Tiek piedāvātas arī visādas priekšrocības un atlaides kredītņēmējiem.
Ja iepērkas ar American Ekspress kredīt karti, ja summa pārsniedz 50 Ls tiek piedāvāta dāvana – attīstīt 50 bildes par brīvu.

Kooperatīvā identitāte.
SIA „Euronics Latvia” viesiem pārdevējiem ir vienādas uniformas – zili krekli un tumšas bikses/svārki, kā arī tumši apavi.
Veikala logo ir zilā krāsā ar dzeltenu uzrakstu un zvaigznēm.
Pārdevējiem ir jābūt zinošiem par savas nodaļas, kā arī par visa veikala asortimentu, jābūt laipniem, smaidīgiem, kā arī ar iepriekšēju pieredzi tirdzniecībā. Pārdevēji var būt arī studenti.

Autora komentārsAtvērt
Atlants