Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Personības attīstības teorija, to nozīmē pedagoģijā ', 1.
  • Konspekts 'Personības attīstības teorija, to nozīmē pedagoģijā ', 2.
  • Konspekts 'Personības attīstības teorija, to nozīmē pedagoģijā ', 3.
  • Konspekts 'Personības attīstības teorija, to nozīmē pedagoģijā ', 4.
  • Konspekts 'Personības attīstības teorija, to nozīmē pedagoģijā ', 5.
  • Konspekts 'Personības attīstības teorija, to nozīmē pedagoģijā ', 6.
  • Konspekts 'Personības attīstības teorija, to nozīmē pedagoģijā ', 7.
  • Konspekts 'Personības attīstības teorija, to nozīmē pedagoģijā ', 8.
  • Konspekts 'Personības attīstības teorija, to nozīmē pedagoģijā ', 9.
  • Konspekts 'Personības attīstības teorija, to nozīmē pedagoģijā ', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Ēriksons    4
  Zigmunds Freids    6
  Karls Gustavs Jungs    8
  Ābrahams Maslovs    10
Darba fragmentsAizvērt

Ābrahams Maslovs
Runājot par cilvēka psiholoģisko būtību, Maslovs uzskata, ka pats galvenais cilvēkā ir viņa svarīgākās vajadzības, pēc kā cilvēks tiecas. Temperaments un raksturs ir tikai forma, stils. Svarīgi ir tas, uz ko cilvēks ir virzīts, uz ko viņš dzīvē tiecas, ko viņš uzskata par svarīgāko.
Maslovs ir pārliecināts, ka augšana un attīstība noris pašaktualizācijas veidā. Personības attīstības mērķis – uzturēt tieksmi augt un pašaktualizēties. Pēc Maslova domām personības attīstībai traucē kaitīgie ieradumi, nesabalansēta pārtika un ikdienišķi, bet spēcīgi ieradumi, kas mazina personības plastiskumu un rīcībās brīvu izvēli.
Lai spriestu pastāvīgi, nezaudējot “patību”, personības individualitāti,

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants