Vērtējums:
Publicēts: 21.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'SIA "Zilais Putns" kafejnīca "13 krēsli"', 1.
  • Prakses atskaite 'SIA "Zilais Putns" kafejnīca "13 krēsli"', 2.
  • Prakses atskaite 'SIA "Zilais Putns" kafejnīca "13 krēsli"', 3.
  • Prakses atskaite 'SIA "Zilais Putns" kafejnīca "13 krēsli"', 4.
  • Prakses atskaite 'SIA "Zilais Putns" kafejnīca "13 krēsli"', 5.
  • Prakses atskaite 'SIA "Zilais Putns" kafejnīca "13 krēsli"', 6.
  • Prakses atskaite 'SIA "Zilais Putns" kafejnīca "13 krēsli"', 7.
  • Prakses atskaite 'SIA "Zilais Putns" kafejnīca "13 krēsli"', 8.
  • Prakses atskaite 'SIA "Zilais Putns" kafejnīca "13 krēsli"', 9.
  • Prakses atskaite 'SIA "Zilais Putns" kafejnīca "13 krēsli"', 10.
  • Prakses atskaite 'SIA "Zilais Putns" kafejnīca "13 krēsli"', 11.
  • Prakses atskaite 'SIA "Zilais Putns" kafejnīca "13 krēsli"', 12.
  • Prakses atskaite 'SIA "Zilais Putns" kafejnīca "13 krēsli"', 13.
  • Prakses atskaite 'SIA "Zilais Putns" kafejnīca "13 krēsli"', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums   
2.  „13 krēslu” pakalpojumi un to novērtējums   
2.1.  Produktu un pakalpojumu piedāvājums   
2.2.  Pakalpojumu un produktu kvalitātes novērtējums   
3.  Uzņēmuma darbība   
3.1.  Pamatfunkciju nodrošināšana   
3.2.  Sadarbība ar pašvaldību   
3.3.  Uzņēmuma vides analīze   
4.  Uzņēmuma vadīšanas raksturojums   
4.1.  Uzņēmuma struktūra un vadības līmeņi   
4.2.  Vadīšanas stils   
5.  Personāla raksturojums   
6.  Uzņēmuma sadarbības partneri   
7.  Uzņēmuma cenu politika   
8.  Uzņēmuma finanšu analīze   
9.  Prakses novērtējums   
  Secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Kafejnīcas apgrozījumu un darbību ļoti ietekmē laikapstākļi.
2. Kafejnīca atrodas ļoti labā un izdevīgā vietā, visiem labi zināmā laukumā un netālu no baznīcas un muzejiem.
3. Cenu politika un aprēķināšana notiek kā pārējiem uzņēmumiem.
4. Kafejnīca ir vairāk orientēta uz tūristiem, tāpēc uzņēmuma mērķis ir apmierināt klientus pēc iespējas labāk.
5. Kopumā kolektīvs ir draudzīgs, lielākās nesaskaņas rodas starp padotajiem un darbiniekiem, kas strādā uzņēmumā vairākus gadus.
6. Vairāk klientu ir no Krievijas, Baltkrievijas, Lielbritānijas, Vācijas un Skandināvijas valstīm.
7. Kā pamatproduktu piedāvā kvalitatīvus ēdienus, kā papildus iespēja ir banketu organizēšana ka arī svinības.
8. Tikai dažiem darbiniekiem ir nepieciešamā izglītība, pārsvarā darbiniekiem ir jau iemaņas amatā.
9. Uzņēmumā vērojams demokrātisks vadīšanas stils ar autoritārām iezīmēm.

Atlants