Vērtējums:
Publicēts: 01.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Humors reklāmā kā efektīva psihotehnoloģija', 1.
  • Referāts 'Humors reklāmā kā efektīva psihotehnoloģija', 2.
  • Referāts 'Humors reklāmā kā efektīva psihotehnoloģija', 3.
  • Referāts 'Humors reklāmā kā efektīva psihotehnoloģija', 4.
  • Referāts 'Humors reklāmā kā efektīva psihotehnoloģija', 5.
  • Referāts 'Humors reklāmā kā efektīva psihotehnoloģija', 6.
  • Referāts 'Humors reklāmā kā efektīva psihotehnoloģija', 7.
  • Referāts 'Humors reklāmā kā efektīva psihotehnoloģija', 8.
  • Referāts 'Humors reklāmā kā efektīva psihotehnoloģija', 9.
  • Referāts 'Humors reklāmā kā efektīva psihotehnoloģija', 10.
  • Referāts 'Humors reklāmā kā efektīva psihotehnoloģija', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Humors reklāmā kā efektīva psihotehnoloģija    4
  Kas ir psihotehnoloģija    4
  Humoristiska reklāma – labs pārdošanas līdzeklis    5
  Arī humors jāizmanto ar mēru    8
  Nobeigums    9
  Izmantotās literatūras saraksts    10
  Pielikums    11
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Kaut arī mūsdienās humoristiskas reklāmas izmanto aizvien vairāk, tomēr kā skan teicienā – „no visa labā pa druskai”, tā var teikt arī par humoru reklāmā, ar to nevajadzētu pārspīlēt, labāk nedaudz, bet ar gaumi un tā lai ir patīkami gan skatīties, gan klausīties.
Jautras reklāmas nav nekas slikts, tikai ir labi jāpārdomā to saturs. Protams, labai, kvalitatīvai reklāmai ir arī nepieciešami lielāki izdevumi, it īpaši, ja tā ir ar humoru, tā kā tam ir nepieciešams lielāks radošums. Reklamējamās preces zīmola prestižs arī ir no svara, citādi var gadīties, ka pažēlojot naudu tiek izveidota slikta reklāma un papildus tam sabojāts iespaids par preci vai zīmolu.
Jāatceras, ka ar jokiem nedrīkst pārspīlēt, jo tad sabiedrībā radīsies nenopietns iespaids par uzņēmumu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants