Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.04.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Uzņēmuma mikrovides un makrovides raksturojums', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma mikrovides un makrovides raksturojums', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma mikrovides un makrovides raksturojums', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma mikrovides un makrovides raksturojums', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma mikrovides un makrovides raksturojums', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma mikrovides un makrovides raksturojums', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma mikrovides un makrovides raksturojums', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma mikrovides un makrovides raksturojums', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma mikrovides un makrovides raksturojums', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma mikrovides un makrovides raksturojums', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma mikrovides un makrovides raksturojums', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  INFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU    3
2.  MIKROVIDES RAKSTUROJUMS SIA „DOMENIKA LATVIA”    5
2.1.  IEKŠĒJĀ MIKROVIDE    5
2.2.  ĀRĒJĀ MIKROVIDE    6
3.  MAKROVIDES RAKSTUROJUMS SIA „DOMENIKA LATVIA”    7
3.1.  DEMOGRĀFISKIE FAKTORI    7
3.2.  EKONOMISKIE FAKTORI    7
3.3.  APKĀRTĒJĀS VIDES, DABAS FAKTORI    8
3.4.  ZINĀTNES UN TEHNIKAS FAKTORI    8
3.5.  POLITISKIE, LIKUMDOŠANAS FAKTORI    8
3.6.  SOCIĀLIE, KULTŪRAS FAKTORI    9
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    10
Darba fragmentsAizvērt

• Izmaiņas valsts likumdošanā; Izmaiņas valsts likumdošanā var būtiski ietekmēt NĪ tirgu kopumā un uzņēmuma darbību.
• Uzturēšanās atļaujas; SIA „Domenika Latvia” izmanto valsts likumdošanu, lai papildus savai pamatdarbībai sniegtu pakalpojumus, kas atvieglo klientam iegādāties nekustamo īpašumu Latvijā. Konkrētajā gadījumā kompānija piedāvā savus pakalpojumus nerezidentiem, kuri vēlas iegādāties nekustamo īpašumu Latvijā.

3.6 SOCIĀLIE, KULTŪRAS FAKTORI
• Dažādi starptautiski pasākumi un festivāli; Starptautiski pasākumi, kas norit Latvijas teritorijā palielina pieprasījumu pēc nekustamā īpašuma. Festivālu laikā tiek izīrēti daudzi īpašumi, kas nekustamā īpašuma kompānijām nes peļņu. Jauno izpildītāju konkurss „Jaunais vilnis” daudzus gadu pēc kārtas nesa lielu peļņu arī nekustamā īpašuma kompānijām, jo uz konkursa norises laiku Latvijā ieradās daudz tūristu, kuri griezās pie nekustamo īpašumu kompānijām pēc to pakalpojumiem. Starptautiskie pasākumi, festivāli, kuri piesaista tūristus no dažādām valstīm veicina pieprasījumu pēc nekustamo īpašumu kompāniju pakalpojumiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants