Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Patērētāju uzvedības pētīšanas metodes - anketēšana', 1.
  • Konspekts 'Patērētāju uzvedības pētīšanas metodes - anketēšana', 2.
  • Konspekts 'Patērētāju uzvedības pētīšanas metodes - anketēšana', 3.
  • Konspekts 'Patērētāju uzvedības pētīšanas metodes - anketēšana', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Pēc autora domām, nekompetenti sastādītas anketas piemērs ir šāds : http://www.indigo.lv/maija/anketa.html. Norādītajā adresē ievietota anketa ar nosaukumu „Sabiedrisko viedokļu aptauja par faktoriem, kas iespaido cilvēka veselību”, kurai uzskaitāmi vairāki trūkumi. Piemēram :
1.Nav ievērota anketas struktūra, proti, nav ievaddaļas un līdz ar to nav arī informācijas par to, kas veic aptauju, kādam nolūkam tiks izmantoti iegūtie dati, anketa, tāpat absolūti netiek ievērota anonimitāte, jo anketas beigās lūdz norādīt vārdu, uzvārdu, telefona numuru, kā arī norādīt paziņu kontaktinformāciju (lai gan anketas sākumā netika minēts, ka šī anketai piemīt aģentēšanas tendences – vēlme pievērst patērētāja uzmanību uz anketas sastādītāja pārstāvētu produktu vai pakalpojumu).
2.Anketā neprecīzi un neskaidri noformulēti jautājumi, piemēram, „Vai Jūs uzskatāt savu svaru par ideālu?”, „Vai Jūs vai Jūsu tuvinieki vēlētos samazināt svaru?”– pirmkārt, rodas jautājums, kas tad ir ideāls svars? Vai tad, ja sieviete sver vien 40 kilogramus un būtībā viņai ir ēšanas traucējumi, viņas svars ir ideāls?…

Autora komentārsAtvērt
Atlants