Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Prakses atskaite 'Pedagogiskās prakses atskaite pirmsskola', 1.
  • Prakses atskaite 'Pedagogiskās prakses atskaite pirmsskola', 2.
  • Prakses atskaite 'Pedagogiskās prakses atskaite pirmsskola', 3.
  • Prakses atskaite 'Pedagogiskās prakses atskaite pirmsskola', 4.
  • Prakses atskaite 'Pedagogiskās prakses atskaite pirmsskola', 5.
  • Prakses atskaite 'Pedagogiskās prakses atskaite pirmsskola', 6.
  • Prakses atskaite 'Pedagogiskās prakses atskaite pirmsskola', 7.
  • Prakses atskaite 'Pedagogiskās prakses atskaite pirmsskola', 8.
  • Prakses atskaite 'Pedagogiskās prakses atskaite pirmsskola', 9.
  • Prakses atskaite 'Pedagogiskās prakses atskaite pirmsskola', 10.
  • Prakses atskaite 'Pedagogiskās prakses atskaite pirmsskola', 11.
  • Prakses atskaite 'Pedagogiskās prakses atskaite pirmsskola', 12.
  • Prakses atskaite 'Pedagogiskās prakses atskaite pirmsskola', 13.
  • Prakses atskaite 'Pedagogiskās prakses atskaite pirmsskola', 14.
  • Prakses atskaite 'Pedagogiskās prakses atskaite pirmsskola', 15.
  • Prakses atskaite 'Pedagogiskās prakses atskaite pirmsskola', 16.
  • Prakses atskaite 'Pedagogiskās prakses atskaite pirmsskola', 17.
  • Prakses atskaite 'Pedagogiskās prakses atskaite pirmsskola', 18.
  • Prakses atskaite 'Pedagogiskās prakses atskaite pirmsskola', 19.
  • Prakses atskaite 'Pedagogiskās prakses atskaite pirmsskola', 20.
  • Prakses atskaite 'Pedagogiskās prakses atskaite pirmsskola', 21.
  • Prakses atskaite 'Pedagogiskās prakses atskaite pirmsskola', 22.
Darba fragmentsAizvērt

1. Individuālā mērķa izvirzīšana un realizācija praksē
Prakses individuālais mērķis: Gūt pieredzi nodarbību vadīšanā un plānošanā 3. izglītības posma bērniem.

Plāns mērķa realizācijai:
1.Gūt priekštatu par nodarbību vadīšanas procesu novērojot prakses vadītāja darbu
2.Iepazītie sar nodarbības gaitu 3. izglītības posma bērniem
3.Patstāvīģi vai ar prakses vadītāja palīdzību izstrādāt rotaļnodarbību plānus
4.Patstāvīgi vadīt mācību procesu bērnu grupā “Puķīte”

Individuālā mērķa īstenošanas analīze un pašvērtējums: Mērķa īstenošana tika realizēta pilnībā. Visu prakses laiku esmu pavadījusi aktīvi piedaloties un vadot nodarbības patstāvīgi. Protams bija grūtības gan ar bērnu iesaistīšanu mācību procesā,šados gadījumos man palīdzēja fokusēt bērnu uzmanību uz uzdevumu veikšanu , skolotājs mentors.

2. Bērnu patstāvīgās un organizētās darbības vērojums

Vērotā aktivitāte: Integrētā rotaļnodarbība veselības un fiziskās aktivitāte
Grupa: “Zemenītes”
Bērnu vecums: 5-6. gadi…

Autora komentārsAtvērt
Atlants