Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Baltā pūce"', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Baltā pūce"', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Baltā pūce"', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Baltā pūce"', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Baltā pūce"', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Baltā pūce"', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Baltā pūce"', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Baltā pūce"', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Baltā pūce"', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Baltā pūce"', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Baltā pūce"', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Baltā pūce"', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Baltā pūce"', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Baltā pūce"', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Viesnīcas produkts    5
3.  Restorāns    6
4.  Baltā Pūce – simbols    7
5.  Viesnīcā tiek piedāvāti šādi pakalpojumi    8
6.  Sadarbības partneri    9
7.  Saimnieciskā servisa, tehnisko dienestu raksturojums    10
8.  Uzņēmuma darba organizācija    11
9.  Mans prakses vērtējums    12
10.  Izmantotā literatūra    13
Darba fragmentsAizvērt

Rezervāciju var veikt arī viesnīcas mājas lapā – www.baltapuce.lv, kas ir pieejama latviešu, krievu, vācu un angļu valodā. Auto varat novietot bezmaksas autostāvvietā pie viesnīcas, blakus atrodas Jūrmalas dzīvīgākā iela – Jomas iela.
10 minūšu gājiena attālumā ir dzelzceļa stacija, Viesnīcā ir privāta attieksme katram viesim un par Jūsu labsajūtu 24 stundas diennaktī rūpēsies smalks apkalpojošais personāls ar pieredzi prestižākajās Rīgas un Jūrmalas viesnīcās!
Prakses mērķi un uzdevumi: - papildināt mācību periodā iegūtās teorētiskās zināšanas, saistot tās ar praktisko iemaņu apguvi reālajās situācijās.
Apgūt un attīstīt praktiskās iemaņas viesmīlības uzņēmumā, pielietojot darba prasmi reālās situācijās, izmantojot saskarsmes un pakalpojumu pārdošanas prasmi darbā ar klientu.
Iegūt informāciju par tūrisma un viesmīlības pakalpojumiem, ko klientam sniedz uzņēmumā, attīstīt pakalpojuma pārdošanas prasmes, gūt izpratni par cenām, apreiķiniem, peļņu, iepazīties ar darba procesu kopumā, darba intensitāti.
Attīstīt sevī tūrisma un viesmīlības uzņēmuma darbiniekam nepieciešamo atbildības sajūtu, iepazīties ar jaunākās tehnoloģijas pielietošanu, datortehnikas izmantošanu, apgūt mūsdienīgas vadības metodes.
Iegūt zināšanas uzņēmuma tiesiskajos aspektos.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants