Vērtējums:
Publicēts: 15.05.2002.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Darba vadīšana', 1.
  • Referāts 'Darba vadīšana', 2.
  • Referāts 'Darba vadīšana', 3.
  • Referāts 'Darba vadīšana', 4.
  • Referāts 'Darba vadīšana', 5.
  • Referāts 'Darba vadīšana', 6.
  • Referāts 'Darba vadīšana', 7.
  • Referāts 'Darba vadīšana', 8.
  • Referāts 'Darba vadīšana', 9.
  • Referāts 'Darba vadīšana', 10.
  • Referāts 'Darba vadīšana', 11.
  • Referāts 'Darba vadīšana', 12.
  • Referāts 'Darba vadīšana', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Analītiskā daļa    4
1.1.  Produkta īss apraksts    7
2.  Tehnoloģiskais apraksts    7
3.  Organizatoriskā daļa    9
3.1.  Uzņēmuma organizācijas struktūra    9
3.2.  Darba samaksas sistēma    10
3.3.  Darba devēja un darbinieku pienākumi    11
  Secinājumi un priekšlikumi    12
  Izmantotā literatūra    13
Darba fragmentsAizvērt

Maizes un konditorejas izstrādājumi pieder pie ikdienas pieprasījuma precēm, kuras pircēji parasti iegādājas bieži un ātri; tās ir vajadzīgas un ir pieejamas gandrīz ikvienam. Par uzņēmuma “ADRIANS” potenciālajiem patērētājiem var uzskatīt visus Liepājas iedzīvotājus , jo uz maizes izstrādājumiem pieprasījums ir neelastīgs.
Par bulciņas potenciālajiem patērētājiem lielākā mērā var uzskatīt sievietes un vīriešus kuriem ir liekais svars, bērnus, studentus. Bet pārsvarā produkcijas cena ir pieejama ikvienam tāpēc par bulciņas patērētāju var kļūst ikviens cilvēks.
Varam uzskatīt, ka pircēju loks nav ierobežots atkarībā no pircēju ienākumiem, vecuma un dzimuma, kā arī teritoriāli tuvākā apkārtnē Latvijā.
Bulciņas un maize ir plaša patēriņa preces tad realizācija būs orientēta uz visiem potenciālajiem pircējiem.
tāpēc par mērķtirgu var uzskatīt ļoti plašu cilvēku loku. Tas nozīmē, ka uzņēmums visus savus spēkus koncentrēs uz patērētāju vispārējām vajadzībām. Tātad mārketinga pasākumi būs vērsti uz pircēju skaita palielināšanu. Kā argumentācija šādai mārketinga stratēģijai kalpo samērā nelielās ražošanas izmaksas, plašais tirgus un zemās cenas.
Īpašu uzmanību ir vērts piesaistīt divām principiāli jaunām produkcijas vienībām, kuras ir lauku rupjmaize ar sieru un batonam ar desas garšu “Rīts”. Šie unikālie produkti vēl ir jauni un nezināmi, ir grūti prognozēt kāda būs pircēju attieksme pret tiem, tāpēc attiecībā uz šiem produktiem ir jāpielieto attīstošu mārketinga stratēģiju. Tas nozīmē, ka 60 –70% no mārketinga izdevumiem būs paredzēti taisni šo produkcijas vienību virzīšanai tirgū, savukārt 30-40% visai pārējai produkcijai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants