Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Komunikācijas reklāma', 1.
  • Konspekts 'Komunikācijas reklāma', 2.
Darba fragmentsAizvērt

• Reklāma ir strukturēta un sacerēta informācija par produktiem , bezpersoniska komunikācija dažādos medijos, kurai piemīt pārliecināšanas spēks un kura parasti ir apmaksāta no identificēta avota. Tai piemīt : Bezpersonisks raksturs;Vienvirziena plūsma;Nenoteiktība reklāmas efektu noteikšanā;Sabiedrisks raksturs;Identificēts komunikators; Izteikts favorītisms Pārliecināšanas raksturs. Tirdzniecības zīmes/ preču zīmes reklāma Rek. Tipi : Mazumtirdzniecības reklāma Politiskā reklāma Sludinājumu reklāma Direct response reklāma Bussines-to-bussines reklāma Korporatīvā reklāma Sociālā reklāma Veidi :Tiešās iedarbības reklāma : Netiešās iedarbības reklāma Primārā reklāma : Selektīvā reklāma Komerciālā reklāma : Nekomerciālā reklāma Klasifikacijas tipi pēc reklāmdevēja tipa, pēc mērķauditorijas tipa, pēc orientācijas uz noteiktu mērķauditorijas segmentu, pēc reklāmas teritorijas aptveramības, atkarībā no komunicējamā objekta, pēc reklāmas kampaņas stratēģiskajiem mērķiem, pēc pārliecināšanas ziņojuma formas, Reklāmas funkcijas mārketinga komunikācijā Informēšana;Pārliecināšana;Atgādināšana;Pozicionēšana;Lojalitātes radīšana;Atšķirības radīšana Kritēriji optimālākā reklāmas izplatīšanas līdzekļa izvēlei ierobežojumu neesamība;kanāla atbilstība mērķauditorijai; kanāla īpašību atbilstība reklamējamajam produktam; ziņojuma formas atbilstība kanālam; mobilitātes īpašības.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants