Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Daudzdimensiju skalēšana un izmantošana ekonomikas, tirgzinību un reklāmas pētīš', 1.
  • Referāts 'Daudzdimensiju skalēšana un izmantošana ekonomikas, tirgzinību un reklāmas pētīš', 2.
  • Referāts 'Daudzdimensiju skalēšana un izmantošana ekonomikas, tirgzinību un reklāmas pētīš', 3.
  • Referāts 'Daudzdimensiju skalēšana un izmantošana ekonomikas, tirgzinību un reklāmas pētīš', 4.
  • Referāts 'Daudzdimensiju skalēšana un izmantošana ekonomikas, tirgzinību un reklāmas pētīš', 5.
  • Referāts 'Daudzdimensiju skalēšana un izmantošana ekonomikas, tirgzinību un reklāmas pētīš', 6.
  • Referāts 'Daudzdimensiju skalēšana un izmantošana ekonomikas, tirgzinību un reklāmas pētīš', 7.
  • Referāts 'Daudzdimensiju skalēšana un izmantošana ekonomikas, tirgzinību un reklāmas pētīš', 8.
  • Referāts 'Daudzdimensiju skalēšana un izmantošana ekonomikas, tirgzinību un reklāmas pētīš', 9.
  • Referāts 'Daudzdimensiju skalēšana un izmantošana ekonomikas, tirgzinību un reklāmas pētīš', 10.
  • Referāts 'Daudzdimensiju skalēšana un izmantošana ekonomikas, tirgzinību un reklāmas pētīš', 11.
  • Referāts 'Daudzdimensiju skalēšana un izmantošana ekonomikas, tirgzinību un reklāmas pētīš', 12.
  • Referāts 'Daudzdimensiju skalēšana un izmantošana ekonomikas, tirgzinību un reklāmas pētīš', 13.
  • Referāts 'Daudzdimensiju skalēšana un izmantošana ekonomikas, tirgzinību un reklāmas pētīš', 14.
  • Referāts 'Daudzdimensiju skalēšana un izmantošana ekonomikas, tirgzinību un reklāmas pētīš', 15.
  • Referāts 'Daudzdimensiju skalēšana un izmantošana ekonomikas, tirgzinību un reklāmas pētīš', 16.
  • Referāts 'Daudzdimensiju skalēšana un izmantošana ekonomikas, tirgzinību un reklāmas pētīš', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Daudzdimensiju skalēšanas būtība    4
2.  Daudzdimensiju skalēšanas izpilde    7
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    21
Darba fragmentsAizvērt

Šis referāts daudzdimensiju analīzē parāda vienu no vairākām patērētāju uztveres un peferenču analīzes tehnikām. Tā ir daudzdimensiju skalēšana (DDS) (ang. - multidimensional scaling saīsinājumā – MDS). Referātā aprakstīti un ilustrēti DDS soļi, sakarības starp DDS, faktoru analīzi (ang. – factor analysis) un diskriminantanalīzi (ang. – discriminant analysis).

„Bieži, sakarības ir vieglāk uztvert, ja jūs tās variet attēlot zīmējumā vai izveidojot diagrammu, kas tās ilustrē... un tas ir daudzdimensiju skalēšanas mērķis. ...” Maikls Baumgardners (Michael Baumgardner)


1. Daudzdimensiju skalēšanas būtība.

Daudzdimensiju skalēšana (DDS) ir metožu kopums respondentu uztveres un preferenču uzskatāmai attēlošanai dimensiju kartēs. Uztveres vai psiholoģiskās sakarības starp stimuliem tiek atspoguļotas kā ģeometriskas sakarības starp punktiem daudzdimensiju telpā. Šo ģeometrisko attēlojumu sauc par telpiskajām kartēm (ang. - spatial maps). Ar telpisko karšu koordinātu asīm pieņemts apzīmēt psiholoģiskos pamatus vai apakšdimensijas lieto, lai noformētu respondentu stimulu uztveri un preferences. Daudzdimensiju kartes ir daudzdimensiju skalēšanas kodols, galvenais rezultāts, kuru, analizējot un interpretējot, iegūst galīgo informāciju par objektiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants