Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts '"Brokastu televīzijas" fenomens', 1.
  • Konspekts '"Brokastu televīzijas" fenomens', 2.
  • Konspekts '"Brokastu televīzijas" fenomens', 3.
  • Konspekts '"Brokastu televīzijas" fenomens', 4.
  • Konspekts '"Brokastu televīzijas" fenomens', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Tā sauktā „brokastu televīzija” jeb izklaidējoši informatīvās pārraides mūsdienās ir pārņēmušas televīziju ļoti lielā mērā – reizēm ir pat grūti nodalīt, kas ir informējošs, kas – izklaidējošs, bet kas ir uzskatāms par „infotainment” žanra pārstāvi. Izmantojot Jan Wieten un Mervi Pantti rakstu „Obsessed with the audience: breakfast television revisited” („Apsēsts ar auditoriju: atkārtoti izskatīts „brokastu televīzijas” jautājums”), šajā esejā apskatīšu vienu no izklaidējoši informatīvo raidījumu vissenākajiem iedīgļiem – tā saucamo brokastu televīziju. Ņemot vērā esejas un kopsavilkuma elementu savstarpējo mijiedarbību, uzskatu, ka šo darbu nav nepieciešams izraibināt ar atsaucēm, īpaši tādēļ, ka tiek lietots tikai viens literatūras avots.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants