Tā sauktā „brokastu televīzija” jeb izklaidējoši informatīvās pārraides mūsdienās ir pārņēmušas televīziju ļoti lielā mērā – reizēm ir pat grūti nodalīt, kas ir informējošs, kas – izklaidējošs, bet kas ir uzskatāms par „infotainment” žanra pārstāvi. Izmantojot Jan Wieten un Mervi Pantti rakstu „Obsessed with the audience: breakfast television revisited” („Apsēsts ar auditoriju: atkārtoti izskatīts „brokastu televīzijas” jautājums”), šajā esejā apskatīšu vienu no izklaidējoši informatīvo raidījumu vissenākajiem iedīgļiem – tā saucamo brokastu televīziju. Ņemot vērā esejas un kopsavilkuma elementu savstarpējo mijiedarbību, uzskatu, ka šo darbu nav nepieciešams izraibināt ar atsaucēm, īpaši tādēļ, ka tiek lietots tikai viens literatūras avots.…