Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Didaktikas materiāli', 1.
  • Konspekts 'Didaktikas materiāli', 2.
  • Konspekts 'Didaktikas materiāli', 3.
  • Konspekts 'Didaktikas materiāli', 4.
  • Konspekts 'Didaktikas materiāli', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Aktīvu mācību paņēmieni:
„sniega pika”- ļaujiet vispirms jautājumu vai problēmu apdomāt individuāli(rezultātā varētu rasties neliels uzmetums)! Tad katrs skolēns dalās domās ar partneri. Beigās katrs pāris ziņo komandai, lai (ja iespējams) nonāktu pie komandas lēmuma.
papīra tāfele – kad vien komandas tiek aicinātas pārdomāt problēmu vai jautājumu, rosiniet skolēnus uz papīra (vai krīta) tāfeles uzrakstīt tikai vienu vārdu, kas vienkārši apkopo katras komandas ierosinājumu. Kad visas komandas ir uzrakstījušas savus priekšlikumus, katru komandu aicina paskaidrot, ko viņu izraudzītais vārds izsaka. Alternatīva – ļaut komandām dot ieguldījumu, modelējot pierakstus uz tāfeles.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants