Vērtējums:
Publicēts: 28.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Novērojums par komunikācijas specifiku uzņēmumā', 1.
  • Referāts 'Novērojums par komunikācijas specifiku uzņēmumā', 2.
  • Referāts 'Novērojums par komunikācijas specifiku uzņēmumā', 3.
  • Referāts 'Novērojums par komunikācijas specifiku uzņēmumā', 4.
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS.
Novērojums veikts Gaujas Nacionālā parka teritorijā, Līgatnē. Tur, starp stirnu voljeru un dabas taku ir ierīkots „Pankūku Namiņš”. Vieta, kur dabas vērotājiem apsēsties, iestiprināties un baudīt.
A IEPAZĪŠANĀS
Šis ir „Pankūku namiņš” un nekādu formālu iepazīšanos nemaz nevajadzētu gaidīt ne no pārdevēja, ne klienta. Standarta frāze, ar kuru pārdevēja parāda gatavību apkalpot klientu: „labdien, ko varu jums piedāvāt?”
B SARUNU UZSĀKŠANA
1. solis. Ar drosmi un pārliecību Iveta iesāk sarunu. Kā gan savādāk uzrunāt apmulsušos klientus, kas jau kādu laiciņu stāv pie namiņa un nevar izvēlēties, ko šeit izvēlēties.
2. solis Arī klienti šoreiz izrādās uz viena viļņa ar atraktīvo pārdevēju, tādēļ komunikācijā nebija novērojami nekādi šķēršļi un saruna turpinājās tikpat brīvi un nepiespiesti. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants