Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas stratēģiskais plāns', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas stratēģiskais plāns', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas stratēģiskais plāns', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas stratēģiskais plāns', 4.
  • Konspekts 'Reklāmas stratēģiskais plāns', 5.
  • Konspekts 'Reklāmas stratēģiskais plāns', 6.
  • Konspekts 'Reklāmas stratēģiskais plāns', 7.
  • Konspekts 'Reklāmas stratēģiskais plāns', 8.
  • Konspekts 'Reklāmas stratēģiskais plāns', 9.
  • Konspekts 'Reklāmas stratēģiskais plāns', 10.
  • Konspekts 'Reklāmas stratēģiskais plāns', 11.
  • Konspekts 'Reklāmas stratēģiskais plāns', 12.
  • Konspekts 'Reklāmas stratēģiskais plāns', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Reklamējamais produkts    3
  Reklāmas mērķis    4
  Mērķauditorija    5
  Priekšrocības    6
  Reklāmas devīze    7
  Mediju plāns    8
  Vides reklāma    10
  Sabideriskās attiecības    11
  Pielikums    12
Darba fragmentsAizvērt

Mediju plāns
1. Tiešais pasts un e-pasts
Potenciālajiem klientiem izsūtīt pa pastu drukātos informatīvos materiālus ar portatīvo datoru piedāvājumiemie.
Uz e-pastu tiks izsūtīti eletroniski piedāvājāmi par portatīvajiem datoriem.
2. Telemārketings
Izmantojot Lattelecom sniegtās iespējas, ka zvanot Lattelecom tīklā sarunas ir bez maksas, izmantojot telefonu numuru datu bāzes, tiks svanīts potenciālajiem klientiem, kas nepieciešamības gadījumā ļauj tūlīt atbildēt klientam uz viņa jautājumiem.
3. Īsziņas
Tiktu izmantots smsbuzz.lv sniegtie pakalpojumu, kur var izsūtīt īsziņas reģistrētajiem lietotājiem, segmetējot tos pa vecumu, dzimumu, dzīves vietu un nodarbošanos.
3.1. Reklāma plāns ar smsbuzz.lv 2009. gada maijam
Īsziņas smsbuzz.lv lietotājiem tiks izsūtītas kopskaitā 3 reizes:
• pirmo reizi izsūtīs 3. maijā
• otrā reize būs 17. maijā
• trešā reize – 29. Maijā

4. Reklāma televīzijā
Tā kā televīzija aizņem 40% reklāmas tirgus daļu (Latvijas Reklāmas asociācijas datiem 2009. gadā, www.lra.lv ). Lai uzrunātu pēc iespējas vairāk poteciālo klientu un panākt lai iegādājas portatīvo datoru.

Autora komentārsAtvērt
Atlants