Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Būvuzņēmējdarbības pamatprincipi un ierobežojumi', 1.
  • Referāts 'Būvuzņēmējdarbības pamatprincipi un ierobežojumi', 2.
  • Referāts 'Būvuzņēmējdarbības pamatprincipi un ierobežojumi', 3.
  • Referāts 'Būvuzņēmējdarbības pamatprincipi un ierobežojumi', 4.
  • Referāts 'Būvuzņēmējdarbības pamatprincipi un ierobežojumi', 5.
  • Referāts 'Būvuzņēmējdarbības pamatprincipi un ierobežojumi', 6.
  • Referāts 'Būvuzņēmējdarbības pamatprincipi un ierobežojumi', 7.
  • Referāts 'Būvuzņēmējdarbības pamatprincipi un ierobežojumi', 8.
  • Referāts 'Būvuzņēmējdarbības pamatprincipi un ierobežojumi', 9.
  • Referāts 'Būvuzņēmējdarbības pamatprincipi un ierobežojumi', 10.
  • Referāts 'Būvuzņēmējdarbības pamatprincipi un ierobežojumi', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Tirgus pamatelementi    3
2.  Latvijas Republikas likums: „Par uzņēmējdarbību”    3
3.  Būvniecības likums    5
4.  SIA pamatprincipi un ierobežojumi    5
5.  Akciju sabiedrības pamatprincipi un ierobežojumi    6
6.  Uzņēmējdarbības mērķi    8
7.  Uzņēmējdarbības risks    9
8.  Literatūras saraksts    11
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedriskā produkta veidošana aptver 4 ciklus- ražošanu, maiņu, sadali un patēriņu. Tirgus ekonomikas apstākļos maiņa notiek tirgū, kur prece iegūst savu lietošanas vērtību.
Tirgus ekonomikas stūrakmens ir vērtības likums. Praksē vērtības likums realizējas kā cenu likums un tirgus ekonomikā veic savdabīgu plānotāja un sagādnieka lomu, regulējot ražošanu, nodrošinot tirgus piesātinājumu ar precēm un tādā veidā stimulējot proporcionālu nozaru attīstību.
Īsā laika posmā nav iespējams mainīt visus ražošanas parametrus. Mikroekonomikas uzdevums ir dot metodes, kuras ļauj kvalitatīvi novērtēt pieļaujamās ražošanas apjoma izmaiņas, lai ievērojot cenu izmaiņas tirgū, nodrošinātu uzņēmuma maksimālo peļņu.
Uzsākot uzņēmējdarbību ir jāatbild uz šādiem jautājumiem:
ko ražot?
cik ražot?
kā ražot?
kas patērēs produkciju?…

Autora komentārsAtvērt
Atlants