Vērtējums:
Publicēts: 12.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis:
Profesionālās kompetences demonstrēšana darbā ar bērniem un tās pilnveide.

Uzdevumi:
Plānot pedagoģisko procesu visam prakses laikam, atbilstoši bērnu attīstības pakāpei, pieredzei;
Izmantot daudzveidīgas metodes, paņēmienus, darba organizācijas formas, organizējot un īstenojot pedagoģisko procesu;
Veikt savas pedagoģiskās darbības pašanalīzi, saistot to ar bērnu attīstību.

Praksi veicu Izglītības un attīstības centrā „Laiva”, kur bērni nāk kā uz bērnu dārziņu un pielāgojas pirmsskolas režīmam, kā arī bērni, kas nāk tikai uz attīstošajām nodarbībām. Kopā nodarbībās piedalās no 12 – 15 bērniem vecumā no 3 –4gadi.
Nedēļas tēma: grāmatas.
Mērķis: bērnu zināšanu paplašināšana par grāmatām, to daudzveidību un nozīmi mūsu dzīvē.

Pirmdiena.
Apakštēma: ekskursija uz bibliotēku.
Dominante: apkārtne un sabiedriskās dzīves norises.
Pakārtotie darbības veidi: veidošana, runa.
Mērķis: priekšstatu paplašināšana par bibliotekāra profesiju, veicināt zinātkāres attīstību aplūkojot dažādās grāmatas, sekmēt saudzīgu attieksmi pret grāmatām.
Uzdevumi:
iepazīstināt bērnus ar bibliotekāra pienākumiem;
aktivizēt vārdu krājumā vārdus – bibliotekārs, bibliotēka;
attīstīt bērnu pirkstu, plaukstas muskulatūru darbojoties ar veidošanas materiālu;
sekmēt radošuma attīstību.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants