Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Laima" preču iesaiņojums', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Laima" preču iesaiņojums', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Laima" preču iesaiņojums', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Laima" preču iesaiņojums', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Laima" preču iesaiņojums', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Laima" preču iesaiņojums', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Laima" preču iesaiņojums', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Laima" preču iesaiņojums', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Laima" preču iesaiņojums', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Laima" preču iesaiņojums', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Laima" preču iesaiņojums', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Laima" preču iesaiņojums', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Laima" preču iesaiņojums', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Laima" preču iesaiņojums', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Laima" preču iesaiņojums', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Laima" preču iesaiņojums', 16.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Laima" preču iesaiņojums', 17.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Laima" preču iesaiņojums', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Pētījuma programma    3
2.  Kas tad ir uzņēmums „Laima”    3
3.  Pētījuma metodoloģija    6
4.  Pētījuma rezultāti    7
  Secinājumi un priekšlikumi    14
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    15
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Apkopojot visus rezultātus, 100% visi respondenti zināja, kas ir uzņēmums „Laima”, nešaubīgi visiem tas asociējas ar saldumiem, kā arī atbildēs varēja izlasīt citas atbildes, kas bija interesantas un oriģinālas, piemēram, Laimas pulkstenis, bērnība.
2. Par visbiežāk lietotajiem produktiem tika atzītas saldumu kārbas, cepumi un šokolādes kārbas. Vismazāko popularitāti starp patērētājiem izpelnījās dražejas, šerbets un marmelādes.
3. Lielākā daļa respondentu augtu vērtē „Laimas” produktu iesaiņojumu un uzskata, ka preču iesaiņojums atbilst produkta kvalitātei.
4. Kā jau zināms, ne vienmēr var pilnībā apmierināt visas patērētāju vajadzībās, tādēļ bija arī respondenti, kuri uzskatīja, ka „Laima” nav nemaz tik labs uzņēmums salīdzinājumā ar līdzīgiem uzņēmumiem. Tomēr lielākā daļa no respondentiem „Laimas” preču iesaiņojumu salīdzinājumā ar līdzīgiem uzņēmumiem vērtē uz 8 ballēm.
5. Vairāk nekā pusei no aptaujātajiem respondentiem visērtākais iesaiņojums šķita saldumu kārbas, pamatojoties uz to, ka tām arī pēc saldumu izlietošanas var atrast zināmu pielietojumu. Tikai 6 no aptaujātajiem respondentiem atzina, ka iesaiņojumam viņu uztverē nav nozīmes, pērkot preci.
Priekšlikumi:
1. Rīkot vairāk produktiem akciju ne tikai „Laimas” saldumu veikalos, bet arī patērētājiem ierastajās tirdzniecības vietās.
2. Uzņēmuma „Laima” vadībai būtu jāapsver doma par atsevišķu, nelielu veikalu izveidi Latvijas lielākajās pilsētās. Šajos veikalos gatavojot produkciju uz vietas un piedāvājot patērētājiem svaigus, tikko gatavotus izstrādājumus.
3. Izsludināt konkursu par jauna, nebijuša iesaiņojuma izveidi, tādejādi uzzinot patērētāju domas un viedokli par to, kādam iesaiņojuma veidam viņi dod priekšroku. Konkursa uzvarētājam pasniedzot saldumu balvu un viņa ideja tiks realizēta dzīvē, tādejādi izpaužoties ar oriģinalitāti.

Autora komentārsAtvērt
Atlants