Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 1.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 2.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 3.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 4.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 5.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 6.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 7.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 8.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 9.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 10.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 11.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 12.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 13.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 14.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 15.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 16.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 17.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 18.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 19.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 20.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 21.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 22.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 23.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 24.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 25.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 26.
  • Referāts 'Vardarbība skolā', 27.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
2.  Vardarbība skolā    12
3.  Vardarbības veicēji. (agresori)    14
4.  Vardarbības cietēji    15
5.  Vardarbība – Mobings    16
6.  Iegūto rezultātu analīze un vērtējums    21
Darba fragmentsAizvērt

Vide ir dabiska pasaule, ko veido cilvēcisko darbību. Apkārtējā vide, ar ko saskaras pusaudzis-fiziskā, sociālā vide, institūciju, sociālpolitiskā un kultūras vide, kā arī vide, kas ietekmē nozīmi un vērtības individuālajās kolektīvajās sistēmās.
Vides dažādība var skolēnu ietekmēt atšķirīgi, vienus negatīvi, savukārt citus pozitīvi. Vides ietekme vardarbības jomā var ietekmēt negatīvi. Izvēloties draugus un skolu, kurā viņš pavada lielāko dienas daļu, veido savādāku izpratni par morālajām normām, kas būtu jāievēro izglītības iestādēs, ģimenē un draugu lokā.
Jo drošākā sabiedrībā dzīvojam, jo drošāki būsim. Katru atsevišķu indivīdu ietekmē tas, kādā vidē viņš dzīvo, kādi cilvēki ir apkārt- vecāki, skolotāji, draugi, cik garīgi un fiziski droša ir šī vide. To ietekmē dažādi ārēji notikumi- dabas katastrofas, karš, pārvākšanās uz jaunu dzīvesvietu, pāriešana mācīties uz citu skolu. Cilvēks var nemainīties, var kļūt stiprāks, vai, ja nelabvēlīga ietekme pārsniedz kādu noteiktu kritisko punktu, var attīstīties neiroze. Tas, ko cilvēks redz, dzird un jūt sev apkārt, un tas, kā viņš interpretē notiekošo, veido cilvēka iekšējo pasauli. Tā bērns paņem no vecākiem viņu bailes vai drosmi, < izlaižot> to caur savu prizmu. Ja vecāki grib, lai bērns justos droši, tad viņiem pašiem jājūtas pietiekoši drošiem un jāspēj nomierināt bērnu tad, kad tas ir nepieciešams.” [6; 20]
Pusaudžu tieksme uz pašapliecināšanos bieži izpaužas agresīvās un stihiskās formās. Savā pašapliecināšanos pusaudzis alkatīgi tiecas pēc kāda parauga, ideāla, tiecas maksimāli parādīti sevi un savas īpašības.
Apliecināšanās rezultātā skolnieks maina ierasto vidi pret kādu citu, sev vēlamāku, tāpēc var teikt, ka viņu ietekmē dažādas vides, ar tām specifiskām īpašībām, kas tiks apskatīts tālākajās apakšnodaļās par vides ietekmi uz pusaudzi. Ar apkārtējo vidi saista saprotot ģimeni, izglītības iestādes, masu mēdijus u.tml.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants