Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.09.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Eseja 'Skola un sports kā holistiskas skolēna attīstības dimensijas: intelekts, ķermeni', 1.
  • Eseja 'Skola un sports kā holistiskas skolēna attīstības dimensijas: intelekts, ķermeni', 2.
  • Eseja 'Skola un sports kā holistiskas skolēna attīstības dimensijas: intelekts, ķermeni', 3.
  • Eseja 'Skola un sports kā holistiskas skolēna attīstības dimensijas: intelekts, ķermeni', 4.
  • Eseja 'Skola un sports kā holistiskas skolēna attīstības dimensijas: intelekts, ķermeni', 5.
  • Eseja 'Skola un sports kā holistiskas skolēna attīstības dimensijas: intelekts, ķermeni', 6.
  • Eseja 'Skola un sports kā holistiskas skolēna attīstības dimensijas: intelekts, ķermeni', 7.
  • Eseja 'Skola un sports kā holistiskas skolēna attīstības dimensijas: intelekts, ķermeni', 8.
  • Eseja 'Skola un sports kā holistiskas skolēna attīstības dimensijas: intelekts, ķermeni', 9.
  • Eseja 'Skola un sports kā holistiskas skolēna attīstības dimensijas: intelekts, ķermeni', 10.
  • Eseja 'Skola un sports kā holistiskas skolēna attīstības dimensijas: intelekts, ķermeni', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Skolēna gadi ir kā pirmais tilts uz patstāvīgu dzīvi – tie veido pamatus, uz kuriem balstās turpmākā personība, emocionālā stabilitāte un profesionālās prasmes. Šajā periodā divas galvenās ietekmes ir skola un sports. Skola piedāvā teorētiskās zināšanas, akadēmisko disciplīnu, kritisko domāšanu un sociālās prasmes, savukārt sports veicina fizisko attīstību, emocionālo inteliģenci, disciplīnu, mērķtiecību un komandas garu.
Ilgtermiņā skolēni, kuri regulāri piedalās sporta aktivitātēs un apgūst akadēmiskās prasmes, attīsta personības īpašības, kas saglabājas visu mūžu. Viņi kļūst par emocionāli stabilām, sociāli atbildīgām, mērķtiecīgām un veselīgām personībām, kas spēj efektīvi pārvaldīt stresu, sadarboties ar citiem un veidot harmoniskas attiecības.

Autora komentārsAtvērt
Atlants