Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Firmas "Garnier" krēma "Ultralift" reklāmas analīze', 1.
  • Eseja 'Firmas "Garnier" krēma "Ultralift" reklāmas analīze', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Firmas „Garnier“ reklāma pretgrumbu krēmam „Ultralift“ medijos parādījās pagājušā gada sākumā. Produkts tika reklamēts neilgu laiku un tad pazuda no mēdijiem. Šogad pavisam nesen atsākās šī produkta reklāmas kampaņa, meijos atkal ir redzamas krēma „Ultralift“ reklāmas. Šoreiz veids, ka tiek reklamēts produkts ir mainījies.
Analizētas žurnāla „Santa“ 2004. gada februāra un 2005. gada novembra izdevumos publicētās reklāmas. Mērķauditorija, ko reklāmas veidotāji gribēja sasniegt ir sievietes pēc 30 gadu vecuma. Abās reklāmās nozīmīgs tēls ir Ķīnas cīņu kucēns Šarpejs (Shar-Pei) ar visai savdabīgu izskatu - āda uz visa ķermeņa, bet sevišķi uz kakla un galvas krīt lielās krokās –, kas tiek izmantots kā metafora. Arī reklāmas dizains īpaši nav mainījies, tajā redzams produkts sarkanā iepakojumā, sievietes seja un suns uz balta fona. Produkta iepakojums visticamāk ir sarkans, lai atšķirtos no citiem līdzīgiem produktiem, jo lielākā daļa sejas krēmu iepakojumu ir gaišos toņos, kā arī, lai idejiski atbilstu citiem „Garnier” produktiem, tie visi ir košās krāsās.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants