Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.10.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Agresīva uzvedība', 1.
  • Prezentācija 'Agresīva uzvedība', 2.
  • Prezentācija 'Agresīva uzvedība', 3.
  • Prezentācija 'Agresīva uzvedība', 4.
  • Prezentācija 'Agresīva uzvedība', 5.
  • Prezentācija 'Agresīva uzvedība', 6.
  • Prezentācija 'Agresīva uzvedība', 7.
  • Prezentācija 'Agresīva uzvedība', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Demonstrēt neagresīvas uzvedības modeli.
Būt saprātīgam bērna sodīšanā, sodīt par konkrētu rīcību.
Izvēloties sodīšanas mērķi, ir jāatceras, ka mērķis nav pazemot bērnu.
Mācīt bērnam piemērotus paņēmienus negatīvo emociju izrādīšanai.
Ļaut bērnam paust negatīvas dusmas tūlīt pēc notikuma.
Mācīt atpazīt paša un apkārtējo cilvēku emocijas un emocionālos stāvokļus.
Attīstīt spēju būt empātiskam (iejusties otra cilvēka situācijā, «ādā»).
Paplašināt bērna uzvedības repertuāru.
Trenēt iemaņu reaģēt konfliktu situācijās.
Mācīt uzņemties atbildību.
Būt uzmanīgam pret bērna vajadzībām.

Pedagogam vajadzētu
Demonstrēt neagresīvas uzvedības modeli.
Būt saprātīgam bērna sodīšanā, sodīt par konkrētu rīcību.
Izvēloties sodīšanas mērķi, ir jāatceras, ka mērķis nav pazemot bērnu.
Mācīt bērnam piemērotus paņēmienus negatīvo emociju izrādīšanai.
Ļaut bērnam paust negatīvas dusmas tūlīt pēc notikuma.
Mācīt atpazīt paša un apkārtējo cilvēku emocijas un emocionālos stāvokļus.
Attīstīt spēju būt empātiskam (iejusties otra cilvēka situācijā, «ādā»).
Paplašināt bērna uzvedības repertuāru.
Trenēt iemaņu reaģēt konfliktu situācijās.
Mācīt uzņemties atbildību.
Būt uzmanīgam pret bērna vajadzībām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants