Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts '"Tele2" zīmola maiņa', 1.
  • Konspekts '"Tele2" zīmola maiņa', 2.
  • Konspekts '"Tele2" zīmola maiņa', 3.
  • Konspekts '"Tele2" zīmola maiņa', 4.
  • Konspekts '"Tele2" zīmola maiņa', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Zīmols pastāv jau kopš tā brīža, kad parādījās pirmās preces un attīstījās tirdzniecība. Zīmola ietekme uz apkārtējo sabiedrību ir milzīga, kaut gan bieži vien sabiedrība – patērētāji – to pat neapzinās. Ja ir atpazīstams zīmols, uzņēmējdarbība ir vieglāka. Piemēram, BMW vai Coca-Cola. Ir tikai jāmin šie nosaukumi, un miljoniem cilvēku visā pasaulē jau zina, ar ko nodarbojas šie uzņēmumi un ko no tiem var sagaidīt. Pastāv emocionāla saikne starp klientu un uzņēmuma nosaukumu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants