Vērtējums:
Publicēts: 07.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 1.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 2.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 3.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 4.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 5.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 6.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 7.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 8.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 9.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 10.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 11.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 12.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 13.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 14.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 15.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 16.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 17.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 18.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 19.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 20.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 21.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 22.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 23.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 24.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 25.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 26.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 27.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 28.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 29.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 30.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 31.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 32.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 33.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 34.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 35.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 36.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 37.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 38.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 39.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 40.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu zīmolu stratēģijas analīze', 41.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Galvenie paņēmieni veiksmīgas zīmola stratēģijas izveidei    4
1.1.  Pieļaujamās diferenciācijas idejas    7
1.2.  Zīmolu piešķiršana atsevišķām preču grupām    8
2.  A/S „Hanzas maiznīcas” zīmolu stratēģijas apskats    10
2.1.  A/S „Hanzas maiznīcas” konkurences lomu matrica    10
2.2.  A/S „Hanzas maiznīcas” diferenciācijas ideja un virzieni    12
2.3.  A/S „Hanzas maiznīcas” zīmolu hierarhija    13
3.  A/S Rīgas piensaimnieks zīmolu stratēģijas apskats    15
3.1.  A/S Rīgas piensaimnieks konkurences tirgus apskats    15
3.2.  A/S Rīgas piensaimnieks diferenciācijas ideja un virzieni    17
3.3.  A/S „Rīgas piensaimnieks” zīmolu hierarhija    18
4.  A/S „Laima” zīmolu stratēģijas apskats    19
4.1.  A/S Laima konkurences tirgus apskats    19
4.2.  A/S „Laima” diferenciācijas ideja    21
4.3.  A/S „Laima” zīmolu hierarhija    22
5.  Aplūkoto uzņēmumu veikto darbību kopsavilkums    23
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras saraksts    27
  Pielikumi    28
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu ekonomiski aktīvajā vidē, jebkura uzņēmuma izdzīvošanas spēju un pastāvēšanas ilgumu nosaka attiecīgā uzņēmuma spēja veiksmīgi un atbilstoši laikam izmantot mārketinga līdzekļus. Mārketinga pamatā ir klientu vēlmju un vajadzību apmierināšana, nodrošinot tos ar īsto informāciju un īsto produktu par īsto cenu, un darot to labāk par konkurentiem, kas nenozīmē tikai komunikāciju tikai šaurā tās izpratnē - reklāma, sludinājumi, pārdošanas veicināšana. Zīmolu stratēģijas nosaka uzņēmuma eksistencei nepieciešamo darbību kopumu no stratēģiskās attīstības līdz kvalitātes politikai, kas vērsta uz uzņēmuma ilgtermiņa konkurētspējas nodrošināšanu globālā kontekstā.
Darbā aplūkotie uzņēmumi samērā veiksmīgi izmanto globāli aprobētus veidus, kā situācijā, kur nav iespējams nodrošināt ilgstošu konkurētspēju, izmantojot produkta īpašības, lieto zīmološanu, lai diferencētos, iegūtu konkurences priekšrocības, kā arī īpašus pārdošanas argumentus.
Zinātniski pētnieciskā darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma zīmolu stratēģijas veidošanas īpatnības, ietekmējošos faktorus, pamatojoties uz teorētisko bāzi un mūsdienu ekonomiskās vides īpatnībām.
Mērķa sasniegšanai ir izvirzīti sekojoši uzdevumi:
Iepazīties ar mārketinga literatūru, kas veltīta stratēģiskajai plānošanai un zīmološanai.
Iepazīties ar uzņēmumu iekšējo vidi, tirgus situāciju, pārvaldi, finansiālajiem rādītājiem, kā arī ar mārketinga darbu.
Izpētīt zīmola stratēģijas lomu uzņēmuma mērķu sasniegšanā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants