Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 1.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 2.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 3.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 4.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 5.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 6.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 7.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 8.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 9.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 10.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 11.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 12.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 13.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 14.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 15.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 16.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 17.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 18.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 19.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 20.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 21.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 22.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 23.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 24.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 25.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 26.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 27.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 28.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 29.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 30.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 31.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 32.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 33.
  • Referāts 'Sporta ergonomika', 34.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Kas ir ergonomika, ko tā pēta   
2.  Ergonomika sportā   
2.2.  Sportistam izvirzīto prasību realizēšanas iespējas   
2.3.  Izturība   
2.4.  Spēks   
2.5.  Lokanība   
2.6.  Ātrums   
2.7.  Kustību koordinācija   
3.  Slodzes apjoms un intensitāte   
3.1.  Skābekļa patēriņš slodzes laikā   
3.2.  Atjaunošanās   
4.  Muguras saudzēšana   
5.  Sēdošs darbs   
6.  Pašsajūtas traucējumi   
7.  Secinājumi   
8.  Izmantotā literatūra   
Darba fragmentsAizvērt

7. Secinājumi
Darba autore uzskata, ka izvirzīto mērķi ir izpildījusi un ir apkopojusi informāciju par ergonomiku, uzzinājusi sev interesējošas un nepieciešamas lietas saistībā ar to. Tika veikta arī aptauja, kurā noskaidrojās, ka respondentu zināšanas par ergonomiku ir vidējas. Pārsvarā cilvēki nezin, kas ir ergonomika vai zināšanas par to ir daļēji pareizas.
Autore secina, ka ir nepieciešama tāda zinātne kā ergonomika, kas pēta kas un kā cilvēkam ir pareizi jādara, lai tas netraucētu veselībai. Arī tika secināts tas, ka darba rakstīšanas procesā autores sēdēšanas pozīcija bija nepareiza, kam iepriekš nebija pievērsta uzmanība. Pabeidzot darbu, ir uzzināta jauna un noderīga informācija, kuru var izmantot ikdienā, piemēram:
kā rīkoties gadījumā, ja rodas krampji
kā pareizi jānes, jāceļ smagumi
kāpēc nepieciešama iesildīšanās
un daudz citas lietas, kuras ietekmē pašsajūtu un kuras vajadzētu zināt katram cilvēkam, lai saglabātu labu veselību.

Atlants