Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzņēmuma vai produkta markas (brenda) pētījums', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma vai produkta markas (brenda) pētījums', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma vai produkta markas (brenda) pētījums', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma vai produkta markas (brenda) pētījums', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma vai produkta markas (brenda) pētījums', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma vai produkta markas (brenda) pētījums', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma vai produkta markas (brenda) pētījums', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma vai produkta markas (brenda) pētījums', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma vai produkta markas (brenda) pētījums', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma vai produkta markas (brenda) pētījums', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Spilva – modernākais augļu-dārzeņu pārstrādes uzņēmums Baltijā.
Augļu-dārzeņu pārstrādes uzņēmums Spilva savu darbību uzsāka 1992.gadā. Šobrīd uzņēmums ir vadošais ēdienu piedevu ražotājs Latvijā un modernākais plašākā Austrumeiropas reģionā. Uzņēmumā ir ieviestas kvalitātes sistēmas pēc ISO 9001 starptautiskā standarta prasībām.

No kopējā saražotā produktu apjoma 10% tiek realizēti eksporta tirgos. Eksporta valstis ir Lietuva, Igaunija, Krievija, Izraēla, Vācija, Ukraina, Baltkrievija, Īrija, Anglija, Islande un Somija. Norit darbs pie būtiskas eksporta tirgus paplašināšanas.
Patlaban uzņēmumā ražo ap 200 dažādu ēdiena piedevu. Pamatā produkcijas iedalāma astoņās grupās:
tomātu mērces un kečupi
majonēzes
dresingi
mārrutki un sinepes
deserti un cita veida saldās ēdiena piedevas
zupas un gatavie ēdieni
konservēti dārzeņi
dabīgas sulas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants