Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāmas plānošana un pētīšana', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas plānošana un pētīšana', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas plānošana un pētīšana', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas plānošana un pētīšana', 4.
  • Konspekts 'Reklāmas plānošana un pētīšana', 5.
  • Konspekts 'Reklāmas plānošana un pētīšana', 6.
  • Konspekts 'Reklāmas plānošana un pētīšana', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Pēc reklāmas stratēģijas izstrādes un mērķu izvirzīšanas, ir jāpievēršas reklāmas plāna sagatavošanai. Iedarbīga un spilgta reklāma rodas tas, ja ir rūpīgi pārdomāta plānošana. Veiksmīgas reklāmas idejas un neaizmirstamas reklāmas kampaņas veidojas no daudziem priekšnosacījumiem, un tās veicina preču un pakalpojumu pārdošanu. Pats galvenais rūpīgā reklāmas plānošanā – firmas, preces vai pakalpojuma pozicionēšana atbilstīgi patērētāja motīviem un salīdzinājumā ar konkurentu.
Programmas attīstības reklāmas menedžerim jāsāk, nosakot mērķa tirgu un pircēju motīvus, kā arī to, vai firmas reklamētā prece jau ir tirgū vai ienāk pirmo reizi, vai firma vēlas paplašināt ietekmes jomu. Skaidri jāzina realizējamo preču apjomu vai jāparedz iespējamā tirgus daļa. Jāzina cik liela tirgus daļa pieder konkurentiem, viņu piedāvājumi, tehnika, cena. [1., 204]…

Autora komentārsAtvērt
Atlants