Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.10.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Iekšējā vide un SWOT analīze uzņēmumā "X"', 1.
  • Konspekts 'Iekšējā vide un SWOT analīze uzņēmumā "X"', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Iekšējā (mikrovide) ir uzņēmuma iekšējā vide, kurā notiek konkrētu uzņēmējdarbības lēmumu pieņemšana. Iekšējo vidi veido tie faktori, kurus uzņēmējs var ietekmēt vai mainīt:
uzņēmuma mērķi (stratēģija, kārtējie uzdevumi);
darbinieki (viņu zināšanas, prasmes, uztvere, iemaņas);
uzņēmuma struktūra (darba dalīšana, struktūrvienības, funkciju sadale un
izpilde);
tehnoloģija (iekārtu izmantošana, informācijas sistēmas);
uzņēmuma kultūra, vadītāja darba stils.
Iekšējā vide apvieno visas uzņēmuma atsevišķās struktūrvienības (uzņēmuma funkcijas), kā arī tos spēkus, kas vistiešākā veidā ietekmē uzņēmuma darbu — piegādātājus, konkurentus, patērētājus.

Uzņēmuma “x” SWOT analīze

elastība - spēja ātri pielāgoties klientu vēlmēm un tirgus izmaiņām. Iespēja slēgt individuālus īstermiņa/ilgtermiņa līgumus ar klientiem (dzīvnieku klubi un veikali) ;
produkcija ar „filozofiju”. Apģerbi dzīvniekiem, kuri ir ne vien funkcionāli, bet arī noteica sociālo stāvokli un simbolizē cilvēka mīlestību pret dzīvniekiem;…

Autora komentārsAtvērt
Atlants