Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.03.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Uzņēmuma "Tet" mārketinga analīze', 1.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "Tet" mārketinga analīze', 2.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "Tet" mārketinga analīze', 3.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "Tet" mārketinga analīze', 4.
Darba fragmentsAizvērt

2. Secinājumi un ieteikumi attīstībai
1. SIA “Tet” ir vadošā pozīcija nozarē konkrēto pakalpojumu sniegšanā.
2. Pozitīvi, ka Google Ads reklāmu virsrakstos tiek izmantoti skaitļi, kas piesaista uzmanību.
3. Pozitīvi, ka pie reklāmas tiek norādīts arī telefona numurs.
4. Google Ads reklāmām nepieciešami uzlabojumi, aprakstos pieminot vairāk skaitļu, tai skaitā interneta ātrumu.
3. Nozares tirgus situācija
Interneta piekļuves pakalpojumus Latvijā sniedz 165 komersanti, savukārt televīzijas programmu izplatīšanas pakalpojumus tikai 33 komersanti.
Gandrīz 70% no interneta pieslēgumiem Latvijā ir optiskie pieslēgumi. 2019.gada datus salīdzinot ar 2018.gada datiem, var redzēt, ka ir sarucis lietotāju skaits, kas izmanto internetu fiksētā tīklā un aptuveni par tādu pašu daudzumu ir palielinājies lietotāju skaits, kas izmanto internetu mobilā tīklā. (skat. 3.1..attēlu)

Autora komentārsAtvērt
Atlants