Vērtējums:
Publicēts: 14.05.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 1.
  • Prezentācija 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 2.
  • Prezentācija 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 3.
  • Prezentācija 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 4.
  • Prezentācija 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 5.
  • Prezentācija 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 6.
  • Prezentācija 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 7.
  • Prezentācija 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 8.
  • Prezentācija 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 9.
  • Prezentācija 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 10.
  • Prezentācija 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 11.
  • Prezentācija 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 12.
  • Prezentācija 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 13.
  • Prezentācija 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 14.
  • Prezentācija 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 15.
  • Prezentācija 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 16.
  • Prezentācija 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 17.
  • Prezentācija 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 18.
  • Prezentācija 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 19.
  • Prezentācija 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 20.
  • Prezentācija 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 21.
Darba fragmentsAizvērt

Mācību process
Liela nozīme ir sienas avīzei – 40x60cm, sadalīta četrās daļās (kritika, uzslavas, ierosinājumi, pagājušās nedēļas panākumi), kur katrs var rakstīt, ko vien grib, bet ar parakstu. Tā ne tikai izveido sabiedrisko domu, disciplinē skolēnus, bet arī veicina garīgo vērtību izveidošanu, attīsta sabiedriskās iemaņas.
Skolas uzdevums ir panākumu un veiksmju kultivēšana. Atzīmju vietā – pozitīvā pastiprināšana.
Labas uzvedības rosināšana (tikumīgās, civilās, ģimenes).

Priekšmeti un nodarbības
Dzimtā valoda - brīvie teksti un iespiedmašīna
Matemātika – bērni nosvera dažādus priekšmetus, mērīja attālumu skolas pagalmā, mērīja ceļošanas distanci līdz tuvākai pilsētai.
Dabaszinības – bērni skatījās, kā ziemā sasalst udens dīķī, rakstīja referātus par saviem mājas dzīvniekiem, dinozauriem un planētām.
Vēsture – apjautāja vecmāmiņas un vectēvus par dzīvi pirms piecdesmit gadiem.
Lasīšana – lasīja savas mīļākās grāmatas, uzveda lugas, sastādīja pasakas un dzejoļus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants