Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 1.
  • Prakses atskaite 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 2.
  • Prakses atskaite 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 3.
  • Prakses atskaite 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 4.
  • Prakses atskaite 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 5.
  • Prakses atskaite 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 6.
  • Prakses atskaite 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 7.
  • Prakses atskaite 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 8.
  • Prakses atskaite 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 9.
  • Prakses atskaite 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 10.
  • Prakses atskaite 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 11.
  • Prakses atskaite 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 12.
  • Prakses atskaite 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 13.
  • Prakses atskaite 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 14.
  • Prakses atskaite 'Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Uzņēmuma atrašanās vieta un tā raksturojums    3
  Restorānu organizatoriskā struktūra    4
  Uzņēmuma produkts    6
  Istabas, to iekārtojums    7
  Viesnīcas dienestu darbības raksturojums    8
  Viesu uzņemšanas dienests    8
  Saimnieciskā dienesta darbības raksturojums    8
  Ēdināšana viesnīcā    8
  Konkurenti    9
  Darbs restorānā „Sympossio”    10
  Secinājumi    11
  Priekšlikumi    12
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Šīs prakses laikā iepazinos ar darbu viesnīcas galvenajā restorānā, kas nebūt nav viegls, kā rezultātā radās šādi secinājumi:
• Viesnīcas cenas atbilst piedāvāto pakalpojumu kvalitātei
• Restorānā Sympossio ir pārāk mazs apkalpojošais personāls, tādējādi viesi nesaņem kvalitatīvu apkalpošanu
• Restorānā ir galda piederumu deficīts, jo vakariņu laikā, pilnībā uzklāts galds ir tikai vakariņu sākumā
• Praktikanti bieži vien strādāja vairāk par līgumā noteiktajām 8 stundām dienā;
• Viesi nav pietiekami informēti par viesnīcas pakalpojumiem
• Viesnīcas numuru cenas ir atkarīgas no sezonas un viesnīcas noslogojuma

Priekšlikumi
Lai veicinātu restorāna Sympossio darbību, iesaku veikt šādas izmaiņas:
• Palielināt restorāna personāla skaitu, lai viesis tiktu laicīgi apkalpots, un tādējādi neveidotos tik garas rindas pie ieejas;
• Iegādāties vairāk galda piederumus, jo ļoti bieži ir situācija, kad nav ar ko uzklāt jaunu galdu
• Viesiem ierodoties viesnīcā vajadzētu izsniegt informatīvu bukletu, kurā ir pieejama informācija par visiem viesnīcā piedāvātajiem pakalpojumiem, cenām un to darba laikiem
• Turpināt veidot draudzīgāku kolektīvu tieši starp profesionāļiem un asistentiem, jo tas ir viens no galvenajiem priekšnoteikumiem, lai varētu nodrošināt viesiem gan jauku atmosfēru, gan labu servisu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants