-
Mācību prakse viesnīcā "Aldemar Paradise Royal Mare"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
Uzņēmuma atrašanās vieta un tā raksturojums | 3 | |
Restorānu organizatoriskā struktūra | 4 | |
Uzņēmuma produkts | 6 | |
Istabas, to iekārtojums | 7 | |
Viesnīcas dienestu darbības raksturojums | 8 | |
Viesu uzņemšanas dienests | 8 | |
Saimnieciskā dienesta darbības raksturojums | 8 | |
Ēdināšana viesnīcā | 8 | |
Konkurenti | 9 | |
Darbs restorānā „Sympossio” | 10 | |
Secinājumi | 11 | |
Priekšlikumi | 12 |
Secinājumi
Šīs prakses laikā iepazinos ar darbu viesnīcas galvenajā restorānā, kas nebūt nav viegls, kā rezultātā radās šādi secinājumi:
• Viesnīcas cenas atbilst piedāvāto pakalpojumu kvalitātei
• Restorānā Sympossio ir pārāk mazs apkalpojošais personāls, tādējādi viesi nesaņem kvalitatīvu apkalpošanu
• Restorānā ir galda piederumu deficīts, jo vakariņu laikā, pilnībā uzklāts galds ir tikai vakariņu sākumā
• Praktikanti bieži vien strādāja vairāk par līgumā noteiktajām 8 stundām dienā;
• Viesi nav pietiekami informēti par viesnīcas pakalpojumiem
• Viesnīcas numuru cenas ir atkarīgas no sezonas un viesnīcas noslogojuma
Priekšlikumi
Lai veicinātu restorāna Sympossio darbību, iesaku veikt šādas izmaiņas:
• Palielināt restorāna personāla skaitu, lai viesis tiktu laicīgi apkalpots, un tādējādi neveidotos tik garas rindas pie ieejas;
• Iegādāties vairāk galda piederumus, jo ļoti bieži ir situācija, kad nav ar ko uzklāt jaunu galdu
• Viesiem ierodoties viesnīcā vajadzētu izsniegt informatīvu bukletu, kurā ir pieejama informācija par visiem viesnīcā piedāvātajiem pakalpojumiem, cenām un to darba laikiem
• Turpināt veidot draudzīgāku kolektīvu tieši starp profesionāļiem un asistentiem, jo tas ir viens no galvenajiem priekšnoteikumiem, lai varētu nodrošināt viesiem gan jauku atmosfēru, gan labu servisu.
…
Ievads 3 Uzņēmuma atrašanās vieta un tā raksturojums 3 Restorānu organizatoriskā struktūra 4 Uzņēmuma produkts 6 Istabas, to iekārtojums 7 Viesnīcas dienestu darbības raksturojums 8 Viesu uzņemšanas dienests 8 Saimnieciskā dienesta darbības raksturojums 8 Ēdināšana viesnīcā 8 Konkurenti 9 Darbs restorānā „Sympossio” 10 Secinājumi 11 Priekšlikumi 12 Pielikums...............................................................................................................13
Pielikuma nav.