Vērtējums:
Publicēts: 26.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Interneta veikali', 1.
  • Eseja 'Interneta veikali', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Apskatot Latvijas interneta veikalu piedāvājumu, ko es sen neesmu darījis, pirmais, kas iekrīt acīs, ir plašais piedāvājums: preces bērniem, vāzes, maki, trauki, ķīnas porcelāns, auto riepas, mēbeles, būvmateriāli, saunas, santehnika, instrumenti, dārza piederumi, darbgaldi, trauki utt. Liekas, ka dažas lietas internetā nav iespējams iegādāties, tās neredzot dzīvē. Bet pastāv iespēja apskatīties preci parastā veikalā un iegādāties to interneta veikalā par zemāku cenu.
Ievērojami ir izaudzis preču klāsts, sortiments. Arī ražotāju piedāvātais modeļu, variāciju daudzums ir pieaudzis, kas ievērojami sarežģī izvēli, bet dod plašāku iespēju izvēlēties. Nokia telefonu modeļiem izsekot līdzi sen vairs nav iespējams, līdzīgi ir ar citām precēm. Tāpat interneta veikali piedāvā plašāku zīmolu izvēli, pārstāvot gandrīz visus ražotājus.
Par populārākajām precēm konkrētā e-veikalā vēstī tās sastādīts tops, kas ļauj cilvēkiem paskatīties, kuras preces šobrīd ir populārākās un pieprasītākās konkrētajā e-veikalā.
Interesanta lieta ir tāda, ka Latvijas interneta veikalos gandrīz nav sastopama reklāma, kā baneri u.c. interneta reklāmas veidi, tas nenovērš uzmanību un var itkā mierīgāk iepirkties.
Gandrīz visos interneta veikalos ir pieejamas akcijas preces, tās pārsvarā ir nopopulāras vai nevienam nevajadzīgas, no modes izgājušas lietas. To nevar attiecināt uz visām akcijas precēm, bieži tādā veidā pievērš uzmanību kādai precei, popularizē to.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants