Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.07.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Komunikācija organizācijā', 1.
  • Konspekts 'Komunikācija organizācijā', 2.
  • Konspekts 'Komunikācija organizācijā', 3.
  • Konspekts 'Komunikācija organizācijā', 4.
  • Konspekts 'Komunikācija organizācijā', 5.
  • Konspekts 'Komunikācija organizācijā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Tomēr, ne vienmēr izdodas īstenot efektīvu komunikāciju, tāpēc komunikācijas organizēšanas procesā neizbēgama parādība ir dažādi konflikti, kam par iemeslu var būt viedokļa atšķirības, konkrēta rīcība un tās motīvi. Tāpēc, lai varētu risināt konkrēto konfliktu, ir svarīgi noskaidrot konflikta cēloni. Organizācijās bieži par konflikta cēloni ir cilvēka nepareizs priekšstats par organizācijas izveidoto vidi un cilvēka vietu tajā un tas, ko organizācija vēlas sagaidīt no darbinieka.
Visbiežāk darbinieks no organizācijas sagaida darba nozīmīgumu, saturu, jēgu, radošu pieeju, atbilstošu intensivitāti; pastāvību, tiesības un konkretizētus darba pienākumus; noteiktu atbildības un riska pakāpi; darba apstākļu drošību un komfortu; darba rezultātu novērtēšanu, atzīšanu un atalgojumu, t.sk. algu, prēmijas; sociālu aizsardzību, sociālo palīdzību; karjeras un izaugsmes garantijas, darba kārtības saprotamus noteikumus; vadības izpratni un atbalstu.
Savukārt, organizācija sagaida, ka darbinieks sevi parādīs kā speciālists savā darba jomā ar atbilstošu kvalifikāciju un zināšanas; organizācijas loceklis, kurš sekmē organizācijas funkcionēšanu un attīstību; darbinieks, kurš atbalsta organizācijas noteiktās normas, vērtības un kārtību; darbinieks, kurš uztur labus kontaktus ar pārējiem darbiniekiem; cilvēks, kurš atbalsta organizācijas mērķus un ir gatavas aizstāvēt tās intereses; izpildītājs, kas sekmīgi veic savu darbu augstā kvalitātē un ar atdevi; komandas dalībnieks, kurš ieņem noteiktu vietu organizācijā un gatavs uzņemties atbilstošus pienākumus un atbildību. 8

Autora komentārsAtvērt
Atlants