Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Vadības pamatfunkcijas kafejnīcā', 1.
  • Referāts 'Vadības pamatfunkcijas kafejnīcā', 2.
  • Referāts 'Vadības pamatfunkcijas kafejnīcā', 3.
  • Referāts 'Vadības pamatfunkcijas kafejnīcā', 4.
  • Referāts 'Vadības pamatfunkcijas kafejnīcā', 5.
  • Referāts 'Vadības pamatfunkcijas kafejnīcā', 6.
  • Referāts 'Vadības pamatfunkcijas kafejnīcā', 7.
  • Referāts 'Vadības pamatfunkcijas kafejnīcā', 8.
  • Referāts 'Vadības pamatfunkcijas kafejnīcā', 9.
  • Referāts 'Vadības pamatfunkcijas kafejnīcā', 10.
  • Referāts 'Vadības pamatfunkcijas kafejnīcā', 11.
  • Referāts 'Vadības pamatfunkcijas kafejnīcā', 12.
  • Referāts 'Vadības pamatfunkcijas kafejnīcā', 13.
  • Referāts 'Vadības pamatfunkcijas kafejnīcā', 14.
  • Referāts 'Vadības pamatfunkcijas kafejnīcā', 15.
  • Referāts 'Vadības pamatfunkcijas kafejnīcā', 16.
  • Referāts 'Vadības pamatfunkcijas kafejnīcā', 17.
  • Referāts 'Vadības pamatfunkcijas kafejnīcā', 18.
  • Referāts 'Vadības pamatfunkcijas kafejnīcā', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Vadītāja funkcijas un lomas    4
2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra, darbinieki, to raksturojums    5
3.  Pakalpojumu specifika un kvalitātes kritēriji viesmīlībā    8
4.  Motivācija un cilvēka vajadzības organizācijā    9
5.  Vadītāja motivācijas paņēmieni    12
6.  Problēmas un konfliktsituācijas uzņēmumā to vadība    15
  Secinājumi    17
  Priekšlikumi    18
  Izmantotā literatūra    19
Darba fragmentsAizvērt

Lai sekmīgāk varētu raksturot vadītāju, būtu vēlams no sākuma izvērtēt teorētiskos aspektus. Pirmkārt, būtu jānoskaidro, kas ir vadīšana un kā tā izpaužas?
Vadīšana ir iedarbība uz darbinieku darbību (personu vai grupu) ar noteiktām metodēm un paņēmieniem, lai īstenotu organizācijas mērķus. (Lake, Neville, 2005) Tā mēs varam izsecināt, ka Vadītājs savukārt ir konkrēts darbinieks, kurš ietekmē darbinieku darbību (personu vai grupu), lai īstenotu organizācijas mērķus. Ja vadīšana pēc būtības ir process, tad vadītājs ir konkrēts darbinieks, kurš īsteno šo procesu organizācijā. Jebkurš menedžeris, kam ir pilnvaras vadīt saskaņā ar organizācijas stratēgijas un mērķiem, tajā pašā laikā var būt arī vadītājs (vidējā līmeņa vadītājs). Ja tā būtu vienmēr, tad, problēmu nebūtu. Taču praktiski jebkurā organizācijā pastāv ne vien formālie, bet arī neformālie vadītāji. Neformālie vadītāji var būtiski ietekmēt darbinieku rīcību, neskatoties uz to, ka viņiem nav piešķirtas pilnvaras, amats un atalgojums, kas paredzēts formālam vadītājam.

2. Uzņēmuma organizatoriskā struktūra,
darbinieki, to raksturojums
Vadītājs – vada un kontrolē uzņēmuma darbinieku darbu, organizē darbinieku sanāksmes, sastāda darba grafiku, organizē darbinieku profesionālo apmācību. Veido pozitīvu saskarsmes vidi, uzturot sadarbību, motivējot darbiniekus aktīvai komunikācijai. Seko, lai darba procesa IS (informatīvās sistēmas) programma atbilstu organizācijas amata aprakstiem un uzņēmuma tipam. Plāno un organizē personāla darbu, virzot dažādus pasākumus – uzņēmuma prestižu, mārketinga pasākumus un reklāmu. Atbild par uzņēmuma drošību, darba aizsardzību, materiālajām vērtībām. Iepazīstina personālu ar iekšējās kārtības noteikumiem, tās LR likumdošanas un normatīvo aktu prasībām, kas jāievēro uzņēmumā, lai nepārkāptu iekšējās kārtības noteikumus. Seko uzņēmuma peļņai, sastādot atskaites, diagrammas, kārtojot finansiālās lietas organizācijā, veicot stratēģisko plānošanu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants