Vērtējums:
Publicēts: 24.04.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 1.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 2.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 3.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 4.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 5.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 6.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 7.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 8.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 9.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 10.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 11.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 12.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 13.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 14.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 15.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 16.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 17.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 18.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 19.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 20.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 21.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 22.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 23.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 24.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 25.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 26.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 27.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 28.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 29.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 30.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 31.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 32.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 33.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 34.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 35.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 36.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 37.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 38.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 39.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 40.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 41.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 42.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 43.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 44.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 45.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 46.
  • Referāts 'Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gadsimta pirmajā pusē', 47.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Reklāma, vēsture un 20.gs. tendences    4
1.1.  Reklāma un vides reklāma    4
1.1.1.  Reklāma    4
1.1.2.  Vides reklāma    4
1.1.3.  Vides reklāmas veidi    5
1.1.4.  Vides reklāmas vēsture    6
1.1.5.  Reklāmas tēli un funkcijas    8
1.2.  Grafiskā dizaina stili 20.gs. pirmajā pusē    12
1.3.  20.gs. modes tendences    13
2.  Kontentanalīzes rezultāti 20.gs. pirmās puses velosipēdu reklāmās    15
2.1.  Pētījuma objekta un metožu raksturojums    15
2.2.  Pētījuma rezultātu analīze un interpretācija    15
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
  Pielikumi    28
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
Veicot pētījumu “Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gs. pirmajā pusē” un izanalizējot teorētisko literatūru par tēmu, ir izdarīti vairāki secinājumi:
1. 20.gs. pirmā puse bija laiks, kad reklāmas tekstu un attēlu kvalitātei un estētikai sāka pievēsrt lielāku uzmanību;
2. 20.gs. pirmajā pusē, iezīmējās divi galvenie grafiskie stili – jūgenstils un modernisms.
3. Reklāmas tēliem ir vairākas funkcijas un dizaina principi: pierādījums:loģiska saikne, veseluma daļa, cēlonis – sekas, atkārtošana, papildinājums, nozīmes noteikšana, saistīšana, līdzība, atsvešināšanās, simbolizēšana, pastiprinājums.
4. Lai reklāmu padarītu efektīvāku, jau kopš seniem laikiem tajās tiek izmantoti dažādi arhetipi un visizplatītākie no tiem ir: aprūpētāja, pētnieks un radītājs.
5. Pētījuma rezultātā noskaodrojās, ka visbiežāk kā velosipēdu reklāmu tēli ir izvēlētas sievietes.
6. Vīriešu tēli velosipēdu reklāmās attēloti ikdienišķās vai sportiskās drēbēs un ar cepurēm, ko var sasaistīt ar tā laika modi; sievietes visbiežāk attēlotas garās, tā laika modes tenndencēm atbilstošās kleitās un greznās cepurēs.
7. Kopumā reklāmās tēli attēloti pilnā augumā un sēžot uz velosipēda, lai labāk uzsvērtu produkta dizainu un funkcionalitāti.
8. Tā laika velosipēdu reklāmās izmantoti dievišķi un pārdabiski elementi gan sieviešu tēlos, gan kā papildelements reklāmā.
9. Tā laika reklāmās diez gan izplatīti bija ar vizuālo līdzekļu palīdzību imitēt kustību – ar līniju un krāsu palīdzību radīt kustības iespaidu.
10. Pētījuma rezultātā apstiprinājās darba hipotēze: pārsvarā 20.gs. pirmās puses velosipēdu reklāmās tiek izmantotas sievietes garās kleitās.

Autora komentārsAtvērt
Atlants