• Pieaugušo neformālās izglītības programma "Videi draudzīga mājsaimniecība"

     

    Konspekts5 Pedagoģija

Vērtējums:
Publicēts: 28.09.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pieaugušo neformālās izglītības programma "Videi draudzīga mājsaimniecība"', 1.
  • Konspekts 'Pieaugušo neformālās izglītības programma "Videi draudzīga mājsaimniecība"', 2.
  • Konspekts 'Pieaugušo neformālās izglītības programma "Videi draudzīga mājsaimniecība"', 3.
  • Konspekts 'Pieaugušo neformālās izglītības programma "Videi draudzīga mājsaimniecība"', 4.
  • Konspekts 'Pieaugušo neformālās izglītības programma "Videi draudzīga mājsaimniecība"', 5.
  • Konspekts 'Pieaugušo neformālās izglītības programma "Videi draudzīga mājsaimniecība"', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Loģiskais pamatojums
Vides izglītība ir viens no veidiem, kā skaidrot vides aizsardzības jautājumus un panākt augstāku vides apziņas līmeni sabiedrības vidū. Vides izglītības ietvaros tiek iegūtas zināšanas un izpratne par vidi un vides aizsardzības problēmām, izkoptas vides aizsardzības problēmu risināšanai nepieciešamās prasmes un iemaņas, kā arī attīstīta atbildīga attieksme un motivācija aizsargāt vidi.
Pasaules dabas resursu pašreizējā ekspluatācija nav ilgtspējīga. Sabiedrības labklājības pilnveidošana ir jāveido saskaņā ar vides saglabāšanu un aizsardzību. Jaunā vides paradigma atspoguļo patērētāju sabiedrības izraisītās vides degradācijas un klimata pārmaiņu negatīvās sekas mūsdienu pasaulē un aicina stiprināt zinātnes un izglītības sfēru, valsts pārvaldes, akadēmiskā, privātā un sabiedrības sektoru sadarbību ilgtspējīgās attīstības veicināšanā kā vietējā tā arī globālajā līmenī.
Šī pieaugušo neformālā izglītības programma pilnveidos zināšanas par vides veselības pamatprincipiem, tās saistību ar slimību profilaksi un vispārējo vides veselības stāvokļa uzlabošanu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants