Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 1.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 2.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 3.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 4.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 5.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 6.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 7.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 8.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga plāns (struktūra)

I/U ”Cīruļi” atrodas Saldus rajona Ezeres pagastā. Uzņēmums dibināts 2009. gadā. Nodarbojas ar netradicionālo lauksaimniecību - austersēņu audzēšanu. Uzņēmuma darbības raksturojums ražošana.
I/U ”Cīruļi” ir orientēts uz visiem tirgus segmentiem. Uzņēmumā vadītājs ir pietiekoši kompetenta persona ar lielu pieredzi lauksaimniecībā.

1.Tirgus situācijas analīze (analīzei tiek izmantots kāds modelis)
mārketinga iekšējās un ārējas vides analīze
Austersēņu ražošana katru gadu ievērojami palielinās un ievērojami aug pieprasījums pēc tām. Tirgus nav pārāk liels, bet saražoto produkciju var realizēt. Galvenokārt Latvijas lielākajos lielveikalos un restorānos. Pieauguma temps šajā nozarē ir ļoti liels, jo cilvēki ir sapratuši šo sēņu nozīmīgumu uzturā, jo tām ir maz kolorijau un to saturā ir ļoti daudz olbaltumvielu. Ražošanas sezonalitāte- sēnes ražo trīs reizes un vienas ražas laikā plānoju ievākt no 500 maisiem 2,5 tonnas sēņu, tādejādi sēnes varēs realizēt caurmērā visu gadu.
Tirgus dalībnieki ir vidēja lieluma zemnieku saimniecības, kuras vai nu tiki audzē austersēnes, vai nu kā blakus nozari. Īpašas tirgus tendences nav zināmas, jo ar šo nozari visas I/U sākušas nodarboties nesen.
Iespējamie konkurenti ir visas tās Z/S, I/U kuras nodarbojas ar austersēņu audzēšanu, kā arī importētās sēnes no Nīderlandes un Polijas.…

Atlants