Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Android vidē gadījuma veidā ģenerēti trijstūri', 1.
  • Konspekts 'Android vidē gadījuma veidā ģenerēti trijstūri', 2.
  • Konspekts 'Android vidē gadījuma veidā ģenerēti trijstūri', 3.
  • Konspekts 'Android vidē gadījuma veidā ģenerēti trijstūri', 4.
  • Konspekts 'Android vidē gadījuma veidā ģenerēti trijstūri', 5.
  • Konspekts 'Android vidē gadījuma veidā ģenerēti trijstūri', 6.
  • Konspekts 'Android vidē gadījuma veidā ģenerēti trijstūri', 7.
  • Konspekts 'Android vidē gadījuma veidā ģenerēti trijstūri', 8.
  • Konspekts 'Android vidē gadījuma veidā ģenerēti trijstūri', 9.
  • Konspekts 'Android vidē gadījuma veidā ģenerēti trijstūri', 10.
  • Konspekts 'Android vidē gadījuma veidā ģenerēti trijstūri', 11.
  • Konspekts 'Android vidē gadījuma veidā ģenerēti trijstūri', 12.
  • Konspekts 'Android vidē gadījuma veidā ģenerēti trijstūri', 13.
  • Konspekts 'Android vidē gadījuma veidā ģenerēti trijstūri', 14.
  • Konspekts 'Android vidē gadījuma veidā ģenerēti trijstūri', 15.
  • Konspekts 'Android vidē gadījuma veidā ģenerēti trijstūri', 16.
  • Konspekts 'Android vidē gadījuma veidā ģenerēti trijstūri', 17.
  • Konspekts 'Android vidē gadījuma veidā ģenerēti trijstūri', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  APZĪMĒJUMU SARAKSTS    4
  IEVADS    5
1.  TRIJSTŪRU KRĀSOJUMS    6
1.1.  KRĀSU ĢENERATORS    6
1.2.  UZDEVUMAM SPECIFISKS KRĀSOJUMS    6
2.  TRIJSTŪRU ĢENERĒŠANA    7
2.1.  TRIJSTŪRI NEPĀRKLĀJAS    7
2.2.  TRIJSTŪRI PĀRKLĀJAS    7
2.3.  INDIVIDUĀLO TRIJSTŪRU ĢENERĒŠANA    7
3.  PROJEKTĒJUMS    9
4.  TESTU PIEMĒRI UN IZPILDES REZULTĀTI    12
  DARBA REZULTĀTI    13
  SECINĀJUMI    14
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    15
Darba fragmentsAizvērt

DARBA REZULTĀTI
Darba rezultātā tika iegūta lietotne, kas ģenerē n trijstūrus, kur n ir lietotāja ievadīta vērtība robežās no 0 līdz 2000. Katram trijstūrim tiek piekārtota unikāla krāsa, kas tiek ģenerēta pēc formulas. Tika izstrādāts arī praktiskā darba apraksts, kurā aprakstītas iespējamās izstrādes metodes, projektējums, testēšana. Līdz ar to ir sasniegti darbā izvirzītie mērķi.

SECINĀJUMI
Uzdevumam ir vairāki risināšanas paņēmieni. Trijstūru ģenerēšana bez pārklāšanās labi sader ar krāsu piekārtojumu pēc pozīcijas. Rezultātā rodas estētiska kompozīcija ar gradiālu krāsu pāreju. Ģenerējot trijstūrus, kas pārklājas, uz ekrāna var uzzīmēt lielu skaitu trijstūru, bet ekrāns kļūst pārblīvēts ar figūrām, kuras nevar atšķirt vienu no otras, kā arī tas samazina lietotnes ātrumu.



Autora komentārsAtvērt
Atlants