Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Sapņu Rūķis.lv iekšējās vides analīze    3
1.1.  "SAPŅU RŪĶIS LV" darbības veids, misija, mērķi un vērtības    3
1.2.  Vadītāja dominējoša loma un komunikācijas prasmes    4
1.3.  Uzņēmuma kultūra un struktūra    5
1.4.  Uzņēmuma iekšējā vide un iekšējā komunikācija    6
2.  Sapņu Rūķis.lv ārējās vides analīze    9
2.1  "SAPŅU RŪĶIS LV" klienti un piedāvātie pakalpojumi    9
2.2.  "SAPŅU RŪĶIS LV" konkurenti    10
2.3.  "SAPŅU RŪĶIS LV" ārējā komunikācija    11
  Secinājumi    13
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    14
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma uzņēmumam tiek veidota sadarbojoties ar minētajiem uzņēmumiem un piedaloties minētajos pasākumos. Piemēram, Sapņu Rūķim ir sadarbība ar Māmiņu klubu, kurš savā E- žurnālā reklamē Sapņu Rūķa pakalpojumus.
Vēl veids, kā uzņēmums sevi reklamē ir izbraukuma braucieni, kuros tiek dalītas skrejlapiņas vai uzlīmes bērniem ar uzņēmuma logo un kontaktinformāciju.

Secinājumi
1. Komunikācija uzņēmumā ir viens no galvenajiem veiksmīgas uzņēmuma darbības kritērijiem.
2. Sapņu Rūķis.lv rada par sevi pārliecinoša un stabila uzņēmuma tēlu, kas turpina attīstīties un iet uz priekšu. Un šo tēlu uzņēmums nes ne tikai uz āru, bet arī viss uzņēmumā iekšienē notiekošais par to liecina un rada darbiniekos lepnumu.
3. Nepārtraukti tiek analizētas aktualitātes, kas tiek pārrunātas sapulcēs.
4. Katrs darbinieks ir kā stabila uzņēmuma šūna, kas satur uzņēmumu kopā un ļauj tam pilnvērtīgi funkcionēt.
5. Uzņēmums ir atbildīgs par saviem darbiniekiem un ne tikai prasa darba rezultātus, bet arī nodrošina labus darba apstākļus un komfortu, un drošību;

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants