Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Savā darbā es gribu apskatīt mārketinga pētīšanu un pētījuma procesu, mārketinga informācijas sistēmu, pircēja rīcības analīze un pircēju rīcības faktori, kā arī pircēju lēmuma pieņemšanas procesu, tirgus segmentēšanu un mērķtirgus noteikšanu.
Mārketinga pētīšana ir informācijas vākšana, apstrāde, analīze un izplatīšana, lai noteiktu mārketinga iespējas un problēmas; izstrādātu un novērtētu mārketinga aktivitātes un pilnveidotu mārketinga procesu.
Mārketinga pētījuma process sastāv no dažiem posmiem:
Pētījumu objektu un mērķu noteikšana. Pētījuma mērķi, savukārt, var būt dažādi: meklēšanas mērķi paredz iepriekšējo datu vākšanu un apstrādi ar nolūku pēc tam atrisināt problēmu; aprakstošie mērķi paredz tirgus situāciju aprakstu; eksperimentālie mērķi paredz noteiktas hipotēzes pārbaudi.…

Atlants