Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts '"Es mīlu savu Mitsu" reklāmas kampaņas analīze', 1.
  • Referāts '"Es mīlu savu Mitsu" reklāmas kampaņas analīze', 2.
  • Referāts '"Es mīlu savu Mitsu" reklāmas kampaņas analīze', 3.
  • Referāts '"Es mīlu savu Mitsu" reklāmas kampaņas analīze', 4.
  • Referāts '"Es mīlu savu Mitsu" reklāmas kampaņas analīze', 5.
  • Referāts '"Es mīlu savu Mitsu" reklāmas kampaņas analīze', 6.
  • Referāts '"Es mīlu savu Mitsu" reklāmas kampaņas analīze', 7.
Darba fragmentsAizvērt

REKLĀMAS KAMPAŅAS TEORIJA
Reklāma ir produkta virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. "Reklāmas galvenais uzdevums ir motivēt cilvēkus uz rīcību, kas bieži vien ir balstīta uz emocijām, nevis faktiem.” 1
Reklāmas kampaņa – mēģinājums sasniegt noteiktu mērķa auditoriju, veidojot reklāmu sēriju un ievietojot tās dažādos reklāmas mēdijos. Reklāmas kampaņu sākums meklējams modernās pasaules sākumā, tajās valstīs, kuras pirmās industralizējās. Reklāmas sākums bija izkārtnes pie durvīm, veikaliem, kuras informēja par veikalu nosaukumu un par precēm, kuras tur nopērkamas. Pieaugot populācijai, pieauga arī veikalu reklāmu skaits.
Ir gandrīz neiespējami, ka viens reklāmas sludinājums būs pietiekami efektīvs reklāmas līdzeklis, lai ietekmētu mērķa auditoriju.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants