Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas plakāta analīze', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas plakāta analīze', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas plakāta analīze', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas plakāta analīze', 4.
  • Konspekts 'Reklāmas plakāta analīze', 5.
  • Konspekts 'Reklāmas plakāta analīze', 6.
  • Konspekts 'Reklāmas plakāta analīze', 7.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI:
Pēc apkopotajiem aptaujas rezultātiem ir skaidrs, ka pārdevējs ir veiksmīgi izvēlējies produkta mērķauditoriju, kas ir būtisks faktors, lai pārdevējs atrastu ceļu pie pircēja.
Vizuālais reklāmas tēls ir saistošs un vizuāli baudāms.
Viens no svarīgākajiem reklāmas uzdevumiem ir sasniegts. Aptaujā 100 % respondentu apstiprinoši atbildējuši, ka reklāma ir viegli saprotama.
Reklāmas emocionālais sniegums patērētājos izraisījis tādas emocijas kā mīlestību, mieru. Kaut gan 30% aptaujāto atzinuši, ka šī reklāma viņiem nesniedz nekādas emocijas.
Puse respondentu ir apmierināti ar reklāmu. 10% nepatīk vizuālais noformējums un 40 % aptaujāto šķiet ka reklāmā ir iekļauts par daudz informācijas.
Pati svarīgākā pārdevēja prioritāte, kas ir preču pārdošana ir sasniegts, jo 90% aptaujāto nepieciešamības gadījumā, iegādātos reklamēto produktu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants