• Vēsturiskā laika jēdzienu veidošanas īpatnības skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem

     

    Referāts3 Vēsture, kultūra

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.01.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Vēsturiskā laika jēdzienu veidošanas īpatnības skolēniem ar garīgās attīstības t', 1.
  • Referāts 'Vēsturiskā laika jēdzienu veidošanas īpatnības skolēniem ar garīgās attīstības t', 2.
  • Referāts 'Vēsturiskā laika jēdzienu veidošanas īpatnības skolēniem ar garīgās attīstības t', 3.
  • Referāts 'Vēsturiskā laika jēdzienu veidošanas īpatnības skolēniem ar garīgās attīstības t', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Pētījuma sākumā iepazīstoties ar pedagoģiski psiholoģisko un metodisko literatūru, kvalifikācijas darba autore sāka analizēt savu iepriekšējā mācību gada darbu - vēstures mācīšanu skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem. Kaut gan bija studēta pedagoģiski psiholoģiskā literatūra par skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem un autore uzskatīja, ka izprot šo skolēnu izziņas procesu savdabību, viņas kā vēstures skolotājas darbā bija sastopamas tieši tās pašas kļūdas, par kurām metodiskajā literatūrā raksta defektologi, vēstures priekšmeta speciālisti. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants