Vērtējums:
Publicēts: 12.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību kampaņas plāns', 1.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību kampaņas plāns', 2.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību kampaņas plāns', 3.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību kampaņas plāns', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Situācijas analīze
Katram pie mājām ir kāds lielveikals, kur pieejami dārzeņi un augļi, kas apstrādāti ar ķīmiskām vielām. Īpaši aktuāla šī problēma ir lielajās pilsētās, kur pārsvarā cilvēki šajos lielveikalos iegādājas sev nepieciešamos produktus. Latvijas Bioloģiskās lauksaimniecības asociācija ar Eiropas Savienības (ES) atbalstu vēlas rīkot sabiedrisko attiecību kampaņu, lai Latvijā uzlabotu bioloģiskās lauksaimniecības slavu, uzsverot, ka bioloģiski audzēti produkti ir veselīgāki par ikvienā lielveikalā nopērkamajiem. Nepieciešams cilvēkiem skaidrot, kāpēc izvēlēties tieši bioloģiskās lauksaimniecības produkciju.

Mērķis
Popularizēt bioloģiskās lauksaimniecības produktus un to tirdzniecības vietas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants