Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Organizācijas specifiskās saites ar ārējo vidi', 1.
  • Referāts 'Organizācijas specifiskās saites ar ārējo vidi', 2.
  • Referāts 'Organizācijas specifiskās saites ar ārējo vidi', 3.
  • Referāts 'Organizācijas specifiskās saites ar ārējo vidi', 4.
  • Referāts 'Organizācijas specifiskās saites ar ārējo vidi', 5.
  • Referāts 'Organizācijas specifiskās saites ar ārējo vidi', 6.
  • Referāts 'Organizācijas specifiskās saites ar ārējo vidi', 7.
  • Referāts 'Organizācijas specifiskās saites ar ārējo vidi', 8.
  • Referāts 'Organizācijas specifiskās saites ar ārējo vidi', 9.
  • Referāts 'Organizācijas specifiskās saites ar ārējo vidi', 10.
  • Referāts 'Organizācijas specifiskās saites ar ārējo vidi', 11.
  • Referāts 'Organizācijas specifiskās saites ar ārējo vidi', 12.
  • Referāts 'Organizācijas specifiskās saites ar ārējo vidi', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Kae H. Čanga uzskati par organizācijas specifiskajām saitēm ar ārējo vidi    3
1.1.  Specifiskās vides    3
1.2.  Ārējas vides pārvalde    4
2.  Organizācijas vide    5
2.1.  Ārējās vides faktori menedžmentā    5
2.2.  Organizāciju tieši ietekmējošā ārējā vide    6
2.3.  Organizācijas netieši ietekmējošā ārējā vide    7
2.4.  Attiecības starp organizāciju un vidi    9
  Secinājumi    11
  Izmantotas literatūras avots    13
Darba fragmentsAizvērt

Kā pirmo specifisko saiti K. H. Čangs mīnē konkurentu ietekmi, par konkurentiem ir nosauktas organizācijas, kuras darbojas tajā pašā tirgū un konkurē par tiem pašiem resursiem un patērētājiem. Globālo sakaru un transporta sistēmu attīstības rezultātā, pasaule ir kļuvusi par vienu milzu tirgu. Tāpēc mūsdienu tirgū var dominēt uzņēmumi, kuri ražo kvalitatīvo produkciju ar minimālām izmaksām. No tā var secināt, ka saprātot patērētāju mainīgas vajadzības un pieskaņot tam ražošanas un vadības prioritātes, kā arī sadarbība ar izdevīgākiem piegādātājiem, stimulēs biznesa ilgtspējīgu attīstību.
Visos laikos un visās valstīs spēcīgā ietekme uz uzņēmējdarbību bijusi politiskajai situācijai, valdības tiešo un pastāvīgo iedarbību var klasificēt četrās kategorijās: ekonomiskās regulas, sabiedrības interešu noteikumi, banku un finansu sistēmas regulēšana un nodarbinātības un civiltiesību regulēšana. Tas, protams, palielina preču un pakalpojumu cenas. Tomēr daži no valdības noteikumiem, it īpaši saistītie ar sociāliem jautājumiem un nodarbinātu civiltiesībām, uzliek ierobežojumus uz darba devēja tiesībām attiecībā uz darbinieku apmācību, atalgojumu un atlaišanu no darba.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants