Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.01.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Mārketinga kampaņas plāns skrejritenim "Dip Dap"', 1.
  • Referāts 'Mārketinga kampaņas plāns skrejritenim "Dip Dap"', 2.
  • Referāts 'Mārketinga kampaņas plāns skrejritenim "Dip Dap"', 3.
  • Referāts 'Mārketinga kampaņas plāns skrejritenim "Dip Dap"', 4.
  • Referāts 'Mārketinga kampaņas plāns skrejritenim "Dip Dap"', 5.
  • Referāts 'Mārketinga kampaņas plāns skrejritenim "Dip Dap"', 6.
  • Referāts 'Mārketinga kampaņas plāns skrejritenim "Dip Dap"', 7.
  • Referāts 'Mārketinga kampaņas plāns skrejritenim "Dip Dap"', 8.
  • Referāts 'Mārketinga kampaņas plāns skrejritenim "Dip Dap"', 9.
  • Referāts 'Mārketinga kampaņas plāns skrejritenim "Dip Dap"', 10.
  • Referāts 'Mārketinga kampaņas plāns skrejritenim "Dip Dap"', 11.
  • Referāts 'Mārketinga kampaņas plāns skrejritenim "Dip Dap"', 12.
  • Referāts 'Mārketinga kampaņas plāns skrejritenim "Dip Dap"', 13.
  • Referāts 'Mārketinga kampaņas plāns skrejritenim "Dip Dap"', 14.
  • Referāts 'Mārketinga kampaņas plāns skrejritenim "Dip Dap"', 15.
  • Referāts 'Mārketinga kampaņas plāns skrejritenim "Dip Dap"', 16.
  • Referāts 'Mārketinga kampaņas plāns skrejritenim "Dip Dap"', 17.
Darba fragmentsAizvērt

Cita virzīšana
Tiek apsvērta arī iespēja piedalīties izstādēs Dānijā, kurā tiek popularizētas/tirgotas preces bērniem, ko uzņēmums izmanto jau pašreiz un ir piedalījies jau vairākās citu valstu izstādēs, kur viena no tām ir Dānijas vienīgā sauszemes robežvalsts Vācija. Piedalīšanās šajās izstādēs nebūs kā konkrētās kampaņas sastāvdaļa, bet gan kā ikdienišķs produkta popularizēšanas un eksportēšanas iespēju pasākums.

Kampaņas novērtējums
Protams, kampaņas primārā efektivitātes mēraukla – pārdoto velosipēdu skaits. Kampaņa tiks izvērtēta, balstoties uz interneta reklāmas kampaņas mērījumu rīka GemiusDirectEffect datiem, uzmanību pievēršot ne tikai tam, vai ir izpildījušies galvenie mērķi, bet sīki un smalki analizējot arī dažādus citus rādītājus – klikšķus, CTR (klikšķu attiecību pret ekspozīcijām), kampaņas mediju efektivitāti un iespēju optimizēt tos nākotnē. Tāpat rūpīgi tiks analizētas lietotāju darbības mājaslapā, jo īpaši, pirkuma izdarīšanas gaitas process, pievēršot uzmanību vietām, no kurām lietotāji pametuši pirkuma izdarīšanu. Tāpat tiks analizēts kampaņas „bounce rate” jeb rādītājs, cik no kampaņas mērķa lapas apmeklētājiem nav veikuši tālāk nevienu darbību, kas parādītu, ka kampaņas mērķa lapa nav attaisnojusi to cerības un bijusi lietotājiem nepievilcīga vai gluži pretēji, augsts iesaistes rādītājs norādītu uz veiksmīgu lapas dizainu un apmeklētāju interesi par produktu . Tāpat tiks analizētu arī kampaņas apmeklētāju sociāli demogrāfiskais profils, lai saprastu, vai kampaņa ir piesaistījusi vēlamo mērķa grupu. Tiks analizēti arī mediji, lai turpmākajām kampaņām varētu izvēlēties tos, kas deva lielāko atdevi/pirkumu skaitu, lai uzkrātu zināšanas, plānojot turpmākās kampaņas. Kampaņas gaitā tiks izvērtēti arī kampaņas vizuālie materiāli, jo pateicoties mūsdienu tehnoloģiju iespējām, veikt A/B testus, lietotāji paši pateiks priekšā, kuri baneri ir bijuši veiksmīgāki, t.i., kuri ir piesaistījuši vairāk uzmanības.

Autora komentārsAtvērt
Atlants