Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Kopējā analīze par starptautisko zīmolu - NIKE', 1.
  • Eseja 'Kopējā analīze par starptautisko zīmolu - NIKE', 2.
  • Eseja 'Kopējā analīze par starptautisko zīmolu - NIKE', 3.
  • Eseja 'Kopējā analīze par starptautisko zīmolu - NIKE', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskais zīmols Nike ir pasaulē vadošākais apģērbu, apavu, sporta aprīkojuma un
aksesuāru dizainers, tirgotājs un izplatītājs. Zīmols vispārīgi iestājas par iedvesmas radīšanu
ikvienam, aktīvu dzīves veidu un potenciāla izmantošanu un attiecīgi Nike produkti ir domāti
ikvienam, jo pēc zīmola uzskatiem sports neaprobežojās tikai ar profesionālismu un sasniegumiem. 1
Nike zīmols iestājas par iekļaujošas sabiedrības nozīmi un tās akcentēšanu ikdienā, akcentējot gan
savu nostāju sociālajos tīklos, gan materiāli ieguldot un atbalstot dažādas organizācijas, kas
koncentrējas uz izglītību, sociālo taisnīgumu, ekonomisko iespēju palielināšanu, lai risinātu radušos
nevienlīdzību sabiedrībā. Runājot par komunikāciju ar savu auditoriju Nike neapšaubāmi izmanto
izcilu stratēģiju savās reklāmu kampaņās integrējot dažādas vērtības, zīmola nostāju, balsta tās uz
kopienu apvienošanu, planētas aizsargāšanu, vienlīdzību un iekļautību, kā arī iedvesmas radīšanu un
papildus bieži vien iekļaujot tajās arī dažādas slavenības un iedvesmojošus sportistus, tādejādi
parūpējoties, ka reklāmā ietvertais ziņojums nonāk plaši pasaulē un sasniedz maksimāli lielāku
atpazīstamību un mērķauditoriju. …

Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants