Vērtējums:
Publicēts: 05.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Menedžmenta funkciju analīze uzņēmumā "X"', 1.
  • Referāts 'Menedžmenta funkciju analīze uzņēmumā "X"', 2.
  • Referāts 'Menedžmenta funkciju analīze uzņēmumā "X"', 3.
  • Referāts 'Menedžmenta funkciju analīze uzņēmumā "X"', 4.
  • Referāts 'Menedžmenta funkciju analīze uzņēmumā "X"', 5.
  • Referāts 'Menedžmenta funkciju analīze uzņēmumā "X"', 6.
  • Referāts 'Menedžmenta funkciju analīze uzņēmumā "X"', 7.
  • Referāts 'Menedžmenta funkciju analīze uzņēmumā "X"', 8.
  • Referāts 'Menedžmenta funkciju analīze uzņēmumā "X"', 9.
  • Referāts 'Menedžmenta funkciju analīze uzņēmumā "X"', 10.
  • Referāts 'Menedžmenta funkciju analīze uzņēmumā "X"', 11.
  • Referāts 'Menedžmenta funkciju analīze uzņēmumā "X"', 12.
  • Referāts 'Menedžmenta funkciju analīze uzņēmumā "X"', 13.
  • Referāts 'Menedžmenta funkciju analīze uzņēmumā "X"', 14.
  • Referāts 'Menedžmenta funkciju analīze uzņēmumā "X"', 15.
  • Referāts 'Menedžmenta funkciju analīze uzņēmumā "X"', 16.
  • Referāts 'Menedžmenta funkciju analīze uzņēmumā "X"', 17.
  • Referāts 'Menedžmenta funkciju analīze uzņēmumā "X"', 18.
  • Referāts 'Menedžmenta funkciju analīze uzņēmumā "X"', 19.
  • Referāts 'Menedžmenta funkciju analīze uzņēmumā "X"', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA „X” MENEDŽMENTA FUNKCIJU ANALĪZE    4
1.1.  Organizācijas iekšējas un ārejas vides analīze    4
1.2.  Vadītāja rakstūrojums    5
1.3.  Darba..organizēšana..un..plānošana    6
1.4.  Lēmumu pieņēmšana    9
1.5.  Komunikācija    10
1.6.  Motivācija    12
1.7.  Kontrole    13
2.  IETEIKUMI DARBA UZLABOŠANAI    15
  Secinājumi    18
  Izmantota literatūra    19
Darba fragmentsAizvērt

15. Veiksmīga komunicēšana ir iespējama tikai tad, ja ir saskarsme ar cilvēkiem un vēlme kontaktēties, sociālas distances ievērošana vairs nav efektīva.(Turpat,65)
16. Dodod rīkojumus, noradījumus, arī izsakot kritiku,vadītājam vajadzētu iejusties sava darbinieka vietā un iedomāties, kā viņš uztvertu šādu informāciju.(Reņģe V.,2010:65)
17. Vislabākie lēmumi top tad, ja savas lēmējtiesības apvieno ar padoto lēmējtiesībam(arī vienkāršie..strādnieki..var..palīdzēt(Nīrmeiers R.uc.,2006:100)
18. Ja gribat būt autoritāte visiem saviem darbiniekiem, nepietiek tikai maksāt ar saviem vārdiem un piemēru jāpārliecina, ka esat varošs.(Līdumnieks A.,1994:105)
19. Izsakot kritiku, nedrīkst pieminēt vecus grēkus.(Reņģe V.,2010:78)
20. Uzņēmumā ir jābūt sociologam vai vismaz to jāaicina, kad veic darbinieku aptaujas, jo vinš prot korekti sastādīt pētījumus un līdz ar to iegūt patiesus jautājumus.
21. Princips: mēs padomājam un es izlēmu ne vienmēr ir efektīvs, darbiniekiem jādod vairāk autonomijas.(Ukolovs V.uc.,2006:169)
22. Labs līderis nevainos citus, bet atzīst, ka nepietiekami izstrādāts plāns ir, pirmkārt, viņa kļūda(Edeirs Dž.,1997:130)

SECINĀJUMI
Izveidojot menedžmentafunkcijas organizācijā, ieguvēji ir gan darbinieki, gan vadība un uzņēmums kopumā. Tādējādi tiek iegūti skaidri kritēriji, kuri parāda saistību starp ieguldīto darbu un personīgo ieguvumu. Savukārt, uzņēmuma vadība iegūs no tā, ka varēs objektīvi izvērtēt katra darbinieka ieguldījumu kopīgo mērķu sasniegšanā, atbalstīt labākos darbiniekus, tādejādi motivējot personālu uz labāku rezultātu sasniegšanu
Darba izvirzītais mērķis pēc autora domam ir sasniegts, pārskatāmais materiāls sagatavots. Sastādot darbu varēju secināt, ka neviens uzņēmums cik ideāls tas neliktos,nav ideāls. Pētāmajā uzņēmumā ka izrādījas ir daudz nepilnību it īpaši komunikācijas jomā, tas nepilnības var viegli novērst vienkāšni pie tā ir jāpiestādā.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants