-
Integrētā mārketinga komunikācijas stratēģija uzņēmumā "X"
Referāts12 Mārketings, reklāma, Sabiedriskās attiecības, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA "SMARTLYNX AIRLINES" APRAKSTS | 4 |
2. | INTEGRĒTĀS MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS IZVEIDES SOĻI | 5 |
2.1. | Mērķa auditorija | 5 |
2.2. | Mārketinga komunikācijas mērķis | 5 |
2.3. | Vēstījums | 6 |
2.4. | Komunikācijas kanāli | 6 |
2.5. | Mārketinga komunikāciju budžets | 9 |
2.6. | Rezultātu izmērīšana | 9 |
3. | IMK STRATĒĢIJA UN TAKTIKA | 11 |
RADOŠAIS KOPSAVILKUMS | 12 |
RADOŠAIS KOPSAVILKUMS
Radošais kopsavilkums nodrošinās, ka uzņēmumā "Smartlynx Airlines" visa komunikācija ir integrēta un tiek novirzīta pareizajām mērķauditorijām. Ikvienam ziņojumam, darbam vai komunikācijai, kas saistīta ar uzņēmumu, ir jāatbilst šiem nosacījumiem:
Kādēļ mēs sevi reklamējam? Lai panāktu, ka "Smartlynx Airlines" tiek atpazīts sabiedrībā un kļūst par pirmo darba devēja izvēli specializēto darbinieku vidū.
Ar ko mēs runājam? Ar tiem, kas varētu būt uzņēmuma "Smartlynx Airlines" potenciālie darbinieki - esam atvērti visiem!
Ko viņi šobrīd domā? "Smartlynx Airlines" ir aviokompānija.
Ko mēs vēlētos, lai viņi domā? "Smartlynx Airlines" ir strauji augošs uzņēmums Latvijā un pasaulē, kas meklē kompetentus un mērķtiecīgus darbiniekus, lai vienotā komandā sasniegtu uzņēmuma mērķus un nodrošinātu ikvienam darbiniekam neaizmirstamu darba pieredzi.
Kāds ir mūsu vispārliecinošākais arguments? "Smartlynx Airlines" īpašumā ir 14 Airbus 320 lidmašīnas, kuru apkalpošanai ir nepieciešams milzīgs komandas darbs un ikviens komandas dalībnieks ir būtisks posms mūžīgi kustīgajā mehānismā.
Kādēļ viņiem mums jātic? "Smartlynx Airlines" darbojas jau 25 gadus un ne brīdi nav pārtraucis izaugsmi. Ja sākotnēji uzņēmumā darbojās 30 cilvēki, tad šodien skaits pārsniedz jau 500 darbiniekus.
…
Vispārējā IMK stratēģija ietvers uzņēmuma "Smartlynx Airlines" tēla popularizēšanu un mērķis ir panākt, ka "X" ir potenciālo un kompetento darbinieku pirmā izvēle kā darba devējs aviācijas nozarē Latvijā. Ir svarīgi panākt, ka visa "X" komunikācija ir daļa no IMK. Jebkādai informācijai, kas iziet no uzņēmuma ir jābūt vienotā stilā, ar vienotu vēstījumu un vienotu sajūtu - tas veicinās uzņēmuma tēla atpazīstamību. IMK sniegs daudz plašākus rezultātus, nekā daži atsevišķi komunikācijas centieni. Visa pamatā ir misija, vīzija un vērtības, uz kuru pamata uzņēmumam "X" vajadzētu balstīt savu IMK stratēģiju, lai veicinātu tēla atpazīstamību sabiedrībā.