Vērtējums:
Publicēts: 01.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Attiecību veidošana un uzturēšana uzņēmumā', 1.
  • Referāts 'Attiecību veidošana un uzturēšana uzņēmumā', 2.
  • Referāts 'Attiecību veidošana un uzturēšana uzņēmumā', 3.
  • Referāts 'Attiecību veidošana un uzturēšana uzņēmumā', 4.
  • Referāts 'Attiecību veidošana un uzturēšana uzņēmumā', 5.
  • Referāts 'Attiecību veidošana un uzturēšana uzņēmumā', 6.
  • Referāts 'Attiecību veidošana un uzturēšana uzņēmumā', 7.
  • Referāts 'Attiecību veidošana un uzturēšana uzņēmumā', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Ikviens uzņēmums vēlas piesaistīt darbiniekus, kuri atbilstu brīvās vakances prasībām, lai to varētu novērtēt, uzņēmumam jāizstrādā precīzi kritēriji. Uzņēmumam ir jānovērtē atšķirīgais cilvēkos un jābūt vienlīdzīgai attieksmei pret visiem darbiniekiem, proti, „jādod vienlīdzīgas iespējas attiecībā uz pieņemšanu darbā, darba samaksu, profesionālo izaugsmi un darbinieku virzību pa karjeras kāpnēm, neatkarīgi no viņu rases, reliģiskās piederības, politiskajiem uzskatiem, dzimuma, vecuma, nacionālās piederības, seksuālās orientācijas un ģimenes stāvokļa.” Diskriminējot kādu no sociālajām grupām, uzņēmums var pazaudēt vērtīgu darbinieku. Vēl viens svarīgs aspekts, kas vadītājam jāņem vērā, ir darbinieku tiesības uz privāto dzīvi un brīvo laiku. [5.]
Veidojot attiecības ar darbiniekiem, vadītājam būtu jāpievērš liela uzmanība tam, vai darbinieks ir sapratis savus tiešos darba pienākumus. Tas nozīmē, ka uzņēmuma iekšējai komunikācijai jābūt sakārtotai un precīzai. Ņemot vērā, ka cilvēki ir dažādi, proti, katram ir citādāka darba un dzīves pieredze, var rasties situācija, kad vienu un to pašu informāciju cilvēki interpretē dažādi.…

Atlants